Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Servis kávovaru neuznal záruční opravu nefunkčního mlýnku z důvodu poškození kamenem nacházejícím se mezi zrnky kávy. K dispozici je vyjádření autorizovaného servisu, kámen i vadný mlýnek, který bylo potřeba vyměnit za nový. Dodavatel kávy vylučuje přítomnost jakéhokoliv cizího předmětu, natož kamene v jim dodané zrnkové kávě. Dotazem na jiný servis i pražírnu kávy jsem byl informován, že toto se stává a právě z tohoto důvodu má každá pražírna svou odpovědností pojistku za vady výrobku, která tyto škody sanuje.
Bohužel tento dodavatel kávy svoji vinu odmítá.
Byla nutná výměna mlýnku automatického kávovaru.
Úhrada opravy 4.990Kč s DPH nebo dodávka cenou odpovídajícího množství kávy.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelovi, že zakoupená věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
Byla-li dodána vadná věc, porušil prodávající svou povinnost plynoucí z kupní smlouvy (dodat zboží bez vad). Pokud byla porušením této povinnosti způsobena spotřebitelovi škoda, je za tuto škodu odpovědný prodávající. Spotřebitel ale v takovém případě musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že je za vznik škody odpovědný prodávající (existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího a vznikem škody).
Dobrý den,
mrzí nás tato situace, ke které za dobu fungování firmy nedošlo a proto jsme k ní přistupovali zvlášť pečlivě.
Z podkladů zákazníka prokazatelně nevyplývá, že škoda vznikla z důvodů používání našeho výrobku. Zaslané podklady byly dosti zavádějící.
Nepřijímáme zodpovědnost za škodu, ale rádi bychom zákazníkovi pomohli.
Pokud se nám ozve, tak bychom se s ním domluvili na poskytnutí slevy na naše výrobky jako důkazu dobré vůle.
Dobrý den.
Výrobci jsem poskytl veškeré relevantní údaje, které pořídil autorizovaný servis. Činil jsem tak formou přeposílání emailové komunikace, takže si je může výrobce validovat nezávisle na mne.
Prosím výrobce o upřesnění, jaké podklady má výrobce na mysli a v čem je shledává zavádějící. Rád mu podklady doplním. Děkuji.
Dobrý den,
se zákazníkem jsme záležitost vyřešili. Prosíme o uzavření sporu.
Děkuji,
David Müller
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: