Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nehorázné!!!Už opravdu nevím kam se mám obrátit.Vstupenky v hodnotě 1980,-kč
za neuskutečněný koncert skupiny Elán dne 17.6.2017 jsem požadovala vrátit v rámci reklamace u PČS agency.Reklamační e-mail jsem odeslala a od června čekám na vrácení vstupného.Na jediný mobilní kontakt 608126336 mi však již celý měsíc nikdo nereaguje.Nezvedá mobil,ani neodpovídá na SMS.Nechápu,jak si takový gigant,jako je prodejce vstupenek Ticketportál,přes kterou jsem si vstupenky objednala a zakoupila v únoru v Tipsportu v Mohelnici,vůbec dovolí nevrátit zákazníkům peníze za neuskutečněnou akci.Je to ostuda!!!!! Ale kam se máme všichni obrátit?????
Vstupenky - ELÁN „ŽIVÝCH NÁS NEDOSTANŮ“ OPEN AIR 2017 -Mikulov 17.6.2017
Okamžité vrácení částky 1980 kč
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.