Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Otec mi v prodejně DATART v City Parku Jihlava koupil v prosinci externí baterii HTC Double Battery Bank (baterie se nabije nabíječkou a pak slouží k dobití mobilu na cestách).
Jako vánoční dárek jsem ho rozbalil a zjistil, že nefunguje. Baterie se nenabíjela v žádné ze 2 originálních HTC nabíječek, které mám, ani po jejím připojení k telefonu se nic nedělo.
Otec tedy 27.12. předal zboží v Jihlavě k reklamaci. Následně 9.1.2014 reklamované zboží převzal na prodejně s vyjádřením "Závada se neprojevila" a bylo mu předvedeno, že baterie funguje.
Nicméně poté, co mi ji přinesl domů, jsem si ji prohlédl a zjistil, že sériové číslo na baterii se liší od sériového čísla na reklamačním listě.
Zřejmě tedy došlo k výměně zařízení, nejsem schopný určit, zda na straně servisu, nebo Datartu. Vzhledem k tomu, že produkt není příliš rozšířený, zdá se mi nepravděpodobné, že by záměna byla náhodná.
Nemám možnost to stále řešit na prodejně. Moji rodiče jsou z jiného města a já sám bývám většinu času v zahraničí.
HTC Battery Bar G600 (původní sériové č.: 32FA333G003992, nové: 32FA333G003971)
- Změna závěru reklamace na: "Vyměněno za nový kus", tím pádem také prodloužení záruční lhůty na celé 2 roky. Nyní bych si ani nebyl jistý, zda pokud se zařízení (opět) porouchá, mi ho prodejna přijme na reklamaci, když se sériové č. liší.
- Vysvětlení, jak k takové situaci došlo.
|
Tweet |
V případě, že není reklamace uznána, není prodejce oprávněn s výrobkem nijak manipulovat - tedy ani opravovat ani vyměňovat. Prodejce tak jednal, jako by závadu uznal, ale bude třeba, aby výměnu potvrdil do reklamačního protokolu.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.