Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1837Závada se neprojevila - ale zboží vyměněno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2014, před 11 lety

Jiří Šubrt

Znění stížnosti

Otec mi v prodejně DATART v City Parku Jihlava koupil v prosinci externí baterii HTC Double Battery Bank (baterie se nabije nabíječkou a pak slouží k dobití mobilu na cestách).

Jako vánoční dárek jsem ho rozbalil a zjistil, že nefunguje. Baterie se nenabíjela v žádné ze 2 originálních HTC nabíječek, které mám, ani po jejím připojení k telefonu se nic nedělo.

Otec tedy 27.12. předal zboží v Jihlavě k reklamaci. Následně 9.1.2014 reklamované zboží převzal na prodejně s vyjádřením "Závada se neprojevila" a bylo mu předvedeno, že baterie funguje.
Nicméně poté, co mi ji přinesl domů, jsem si ji prohlédl a zjistil, že sériové číslo na baterii se liší od sériového čísla na reklamačním listě.

Zřejmě tedy došlo k výměně zařízení, nejsem schopný určit, zda na straně servisu, nebo Datartu. Vzhledem k tomu, že produkt není příliš rozšířený, zdá se mi nepravděpodobné, že by záměna byla náhodná.

Nemám možnost to stále řešit na prodejně. Moji rodiče jsou z jiného města a já sám bývám většinu času v zahraničí.


Produkt

HTC Battery Bar G600 (původní sériové č.: 32FA333G003992, nové: 32FA333G003971)


Požadované řešení

- Změna závěru reklamace na: "Vyměněno za nový kus", tím pádem také prodloužení záruční lhůty na celé 2 roky. Nyní bych si ani nebyl jistý, zda pokud se zařízení (opět) porouchá, mi ho prodejna přijme na reklamaci, když se sériové č. liší.
- Vysvětlení, jak k takové situaci došlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2014 16:12, před 11 lety

V případě, že není reklamace uznána, není prodejce oprávněn s výrobkem nijak manipulovat - tedy ani opravovat ani vyměňovat. Prodejce tak jednal, jako by závadu uznal, ale bude třeba, aby výměnu potvrdil do reklamačního protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:51, před 10 lety

Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.