Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Smlouvu o poskytování služeb by měl spotřebitel prokazatelně vypovědět v souladu s Všeobecnými podmínkami společnosti, lze tak učinit dle VOP bez uvedení důvodu s třicetidenní výpovědní lhůtou, která začíná plynout ode dne doručení výpovědi. Smlouvu je možné ukončit některým z následujících způsobů: (a) písemně, (b) vyplněním webového formuláře na našich webových stránkách, nebo (c) telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického centra. Nezávisle na způsobu ukončení, který si vyberete, musí Vaše výpověď obsahovat veškeré údaje uvedené ve Smlouvě (jméno a adresu, číslo smlouvy nebo variabilní symbol) a tyto podrobnosti musí odpovídat našim údajům.
Doporučujeme však spotřebiteli zvolit prokazatelný způsob doručení výpovědi smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.