Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, po ukončení smlouvy mi byla neoprávněně naúčtována smluvní pokuta za nedodržení minimálního plnění, které jsem povinen plnit vždy za celé 3 měsíce a pokud dle smlouvy za dané tři měsíce nebude dodrženo minimální plnění má Vodafone nárok na požadování smluvní pokuty. V mém případě se jedná o měsíce duben, květen a červen, ale smlouva končila ke dni 22. 4. tím pádem chce po mě Vodafone minimální plnění za měsíce ve kterých jsem s nimi již neměl žádnou smlouvu. Touto cestou se snažím najít poslední smírné řešení než celou situaci předám na ČTÚ a mému právnímu zástupci.
Požaduji storno dané pokuty, protože pokuta je neoprávněná.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, pane Široký,
rádi vystavené Vyúčtování zkontrolujeme. Reklamaci můžete poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Nebo pokud ještě máte nějaké aktivní číslo u Vodafonu, můžete ji podat online cestou prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Reklamaci jsem zaslal, ale i přesto místo řešení reklamace jedete dál svou. Proto jsem to uvedl i zde. Jsem zvědavý na konečný výsledek reklamace. Doufám, že se nebudu muset obracet na ČTÚ.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.