Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na počátku listopadu 2013 jsem objednala na www.disneywebshop.cz a zaplatila převodem dvoje chlapecké plavky a obdržela potvrzení objednávky. Když se delší dobu nic nedělo, zkontaktovala jsem prodejce a v odpovědi se dozvěděla, že zboží není k dispozici a prý jsem měla již obdržet email zda chci zpět peníze či jiné zboží. Žádný takový email jsem předtím ale neobdržela a od té doby ani žádný jiný ani peníze zpět, přestože jsem je okamžitě po takovéto odpovědi žádala. Ani po další urgenci jsem se peněz nedočkala a obchod již nereagoval.
plavky chlapecké Cars modré FK 1859 a plavky chlapecké Spiderman FK 1870
vrácení peněz a vysvětlení
|
Tweet |
V případě, že zboží není dodáno ani povýzvě dle § 517 občanského zákoníku, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Dle § 48 občanského zákoníku má prodejce v případě odstoupení povinnost vrátit vše, co bylo uhrazeno.
Subjekt Kellner Jakub byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.