Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#18382UPC mi odmítlo změnit službu na Internet 30+

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2017, před 7 lety

Štefan Vantroba

Znění stížnosti

U UPC už téměř 2 roky používám jejích služby Internet 100+ a televizi. Chtěl jsem změnit balíček služeb pouze na Internet 30+, na infolince mi řekli že již tuto službu nenabízí i když v aktuálním ceníku platnému k 1.10.2017 je, a je i na jejich webových stránkach a viděl jsem i reklamu na Facebooku.

Následně jsem se rozhodl smlouvu vypovědět. Nacož mi řekli, že budu muset uhradit 300 kč za každý měsíc od počátku věrnostního období (od začátku roku) navíc. Ve smlouvě mám věrnostní období 12 měsiců, co už dávno uběhlo, neni tam ani zmínka, že se každý rok automaticky prodlužuje.


Produkt

Internet 100+, Internet 30+


Požadované řešení

Měli mi změnit služby na Internet 30+.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 08:26, před 7 lety

Pokud chce spotřebitel změnit obsah závazku před uplynutím doby, na kterou byl uzavřen, bude záležet na dohodě mezi ním a společností. Nepodaří-li se dosáhnout dohody, má spotřebitel možnost smlouvu na dobu určitou předčasně ukončit. V takovém případě po něm ale společnost může žádat úhradu poplatku za předčasné ukončení smlouvy. Tento poplatek nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.