Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U UPC už téměř 2 roky používám jejích služby Internet 100+ a televizi. Chtěl jsem změnit balíček služeb pouze na Internet 30+, na infolince mi řekli že již tuto službu nenabízí i když v aktuálním ceníku platnému k 1.10.2017 je, a je i na jejich webových stránkach a viděl jsem i reklamu na Facebooku.
Následně jsem se rozhodl smlouvu vypovědět. Nacož mi řekli, že budu muset uhradit 300 kč za každý měsíc od počátku věrnostního období (od začátku roku) navíc. Ve smlouvě mám věrnostní období 12 měsiců, co už dávno uběhlo, neni tam ani zmínka, že se každý rok automaticky prodlužuje.
Internet 100+, Internet 30+
Měli mi změnit služby na Internet 30+.
|
Tweet |
Pokud chce spotřebitel změnit obsah závazku před uplynutím doby, na kterou byl uzavřen, bude záležet na dohodě mezi ním a společností. Nepodaří-li se dosáhnout dohody, má spotřebitel možnost smlouvu na dobu určitou předčasně ukončit. V takovém případě po něm ale společnost může žádat úhradu poplatku za předčasné ukončení smlouvy. Tento poplatek nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.