Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem velice rozhořčen firmou JRC Czech a.s. přístupem k zákazníkovi. Dne 2. 7. 2017 5:13 jsem uzavřel přes internetový obchod JRC kupní smlouvu na zboží (objednávku č. 334259) - Nintendo Snes mini za celkovou částku 2890,- Kč. Dnes mi došlo oznámení, že mi budou doručovat balíček za částku 3499,- Kč což je v rozporu z kupní smlouvou. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit, což mě nikdo neinformoval, ani telefonicky, ani mailem! S takovým navýšením ceny bych nikdy nesouhlasil. Navíc je od výrobce doporučená cena jen 80 dolarů, což je u nich dražší o více, než 100%, což byla doporučená cena výrobcem!!!! Firmu JRC Czech a.s jsem vyzval, aby mi předložily důkaz o informování o změně ceny, ale bez odpovědi. Cítím se tímto obchodem být podveden! Mám veškerou emailovou komunikaci uvedeného obchodu, kde bohužel není jediná zmínka o změně ceny.
Nintendo Classic Mini - Super Nintendo Entertainment System
ŽÁDÁM O DODÁNÍ ZBOŽÍ ZA PŮVODNÍ CENU PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY!
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
V případě, že prodávající mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.