Společnost


JRC Czech a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18388Na faktuře po dodání výrobku je jiná cena než v uzavřené kupní smlouvě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2017, před 7 lety

Michal Mamica

Znění stížnosti

Jsem velice rozhořčen firmou JRC Czech a.s. přístupem k zákazníkovi. Dne 2. 7. 2017 5:13 jsem uzavřel přes internetový obchod JRC kupní smlouvu na zboží (objednávku č. 334259) - Nintendo Snes mini za celkovou částku 2890,- Kč. Dnes mi došlo oznámení, že mi budou doručovat balíček za částku 3499,- Kč což je v rozporu z kupní smlouvou. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit, což mě nikdo neinformoval, ani telefonicky, ani mailem! S takovým navýšením ceny bych nikdy nesouhlasil. Navíc je od výrobce doporučená cena jen 80 dolarů, což je u nich dražší o více, než 100%, což byla doporučená cena výrobcem!!!! Firmu JRC Czech a.s jsem vyzval, aby mi předložily důkaz o informování o změně ceny, ale bez odpovědi. Cítím se tímto obchodem být podveden! Mám veškerou emailovou komunikaci uvedeného obchodu, kde bohužel není jediná zmínka o změně ceny.


Produkt

Nintendo Classic Mini - Super Nintendo Entertainment System


Požadované řešení

ŽÁDÁM O DODÁNÍ ZBOŽÍ ZA PŮVODNÍ CENU PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 07:59, před 7 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

V případě, že prodávající mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.