Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
jsem velmi rozrušena z přístupu Vašeho zaměstnance, který mi měl doručovat zásilku do Holýšova do Sokolovské ulice ve středu 4.10. mezi 13 a 15 hodinou s telefonním číslem 606 084 223 - pan Kopejtko.
Ráno mi přišla kolem deváté hodiny sms, že mi tedy budou doručovat balíček. Jsem domluvená s rodiči, že vše posílám k nim, jelikož pracují na protisměnách a je u nich tedy pokaždé někdo doma. Ten den byl doma otec. Měl mi být doručován ještě jeden balík od jiné přepravní společnosti který měl být doručen také mezi 13 a 15 hodinou a ten byl doručen zcela bez problémů.
Pan Kopejtko mi volal kolem třetí hodiny, že mi veze balík - řekla jsem mu, že v pořádku, že je otec doma ať v klidu zazvoní a otec balík přebere. Kolem třetí hodiny se vrátila také domů matka, která mi napsala v 16:00 sms, že balík ještě nedorazil. Bylo mi to opravdu divné, jelikož mi pan řidič volal už kolem třetí, že mi chce doručit balíček a tak jsem mu volala zpět a poslala jsem telefonní číslo i matce jelikož jsem byla v práci a neměla jsem čas, která se mu zkoušela také dovolat. Nakonec byla úspěšná, řidič byl do telefonu ale velmi nepříjemný a řekl, že balíček doručoval a nikdo nebyl doma. Jak je to ale možné když mi chvilku předtím doručovala balíček jiná přepravní společnost a bylo vše v pořádku? To je mi záhadou.
Balíček jsme potřebovali ještě ten den, tak se matka ptala, jestli by ho tedy mohl dovézt, protože jí bylo sděleno, že je stále v Holýšově. Řidič řekl, že by mu musela zaplatit benzín a nebo že to doručí zítra. Máma se ho tedy ptala kde je, řidič odpověděl, že u kasáren a matka mu řekla, že si pro balíček tedy přijede sama. Přijela tam a chtěla balíček platit kartou, jelikož je to tak uvedeno i v sms zprávě o doručování. Řidič odsekl, že "NEEXISTUJE", tak to máma zaplatila hotově a odjela.
Nevím, zda je u Vás toto chování normální, ale já jsem z toho tedy velmi znepokojena a budu velmi ráda, pokud se tato stížnost na pana Kopejtka bude řešit! Prosím, informujte mě o vývoji řešení!
Doručování balíku
Vrácení peněz za doručování a řešení stížnosti na konkrétního řidiče.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.