Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, mé zákaznické číslo je 270194. Již řadu let odebírám od Vás značné množství výrobků, a to OmegaMarine Forte+ pro sebe, vnučku a manželku, která má zák.č.: 202307, dále PROSTAXIN 60 TAB. a PROMAN PLUS 60. Domnívám se tedy, že jsem dobrým zákazníkem.Bohužel se mi však opakovaně stalo, že PROMAN PLUS 60 jsem již opakovaně neobdržel včas, ačkolivjsem tuto skutečnost při minulé dodávce telefonicky urgovalu Vaší operátorky, což si můžete ověřit monitorovaným hovorem a žádal jsem o zkrácení cyklu dodávky. Nyní se sitoace opakovala. Telefonickým dotazem dne 5.10.2017 v 10.47 hod. mi operátorka sdělila, že výrobek je na cestě. Tento však do dnešního dne nemám a tudíž přes sobotu a neděli bude posloupnostužívání léku přerušena / za předpokladu doručení v pondělí 9.10.2017ú. Operátorka mi sdělila na mou žádost, že zkrátí cyklus na 40 dní. Toto ujištění jsem však obdržel v případějejí kolegyně u předešlé dodávky rovněž. Žádám Vás proto o odstranění výše uvedeného nedostatku.
PROMAN PLUS 60
Náprava včasného doručení výrobku.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Vážený pane inženýre,
velmi se Vám omlouváme za zpožděné dodávky produktu ProMan Plus. V rámci šetření, které jsme na základě Vašeho podnětu zahájili, jsme zjistili, že z naší strany byl produkt zaslán včas a prodlení vzniklo na straně dopravce, se kterým tuto situaci řešíme.
Vážíme si Vás jako dlouholetého zákazníka a nabízíme Vám možnost zasílání všech zásilek doporučeně, které by další případné zpoždění eliminovalo. Dále Vám zcela zdarma zašleme balení od každého Vámi odebíraného produktu, které by v případě prodlení ze strany dopravce nenarušilo Vaše pravidelné užívání.
Věříme, že s tímto návrhem budete souhlasit.
Během zítřejšího dne se s Vámi spojí náš operátor, který s Vámi toto řešení projedná.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Hodnocení: