Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#18392Opakované pozdní dodání výrobku PROMAN PLUS 60

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2017, před 7 lety

Josef Semerád Ing.

Znění stížnosti

Dobrý den, mé zákaznické číslo je 270194. Již řadu let odebírám od Vás značné množství výrobků, a to OmegaMarine Forte+ pro sebe, vnučku a manželku, která má zák.č.: 202307, dále PROSTAXIN 60 TAB. a PROMAN PLUS 60. Domnívám se tedy, že jsem dobrým zákazníkem.Bohužel se mi však opakovaně stalo, že PROMAN PLUS 60 jsem již opakovaně neobdržel včas, ačkolivjsem tuto skutečnost při minulé dodávce telefonicky urgovalu Vaší operátorky, což si můžete ověřit monitorovaným hovorem a žádal jsem o zkrácení cyklu dodávky. Nyní se sitoace opakovala. Telefonickým dotazem dne 5.10.2017 v 10.47 hod. mi operátorka sdělila, že výrobek je na cestě. Tento však do dnešního dne nemám a tudíž přes sobotu a neděli bude posloupnostužívání léku přerušena / za předpokladu doručení v pondělí 9.10.2017ú. Operátorka mi sdělila na mou žádost, že zkrátí cyklus na 40 dní. Toto ujištění jsem však obdržel v případějejí kolegyně u předešlé dodávky rovněž. Žádám Vás proto o odstranění výše uvedeného nedostatku.


Produkt

PROMAN PLUS 60


Požadované řešení

Náprava včasného doručení výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 12:14, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 16:38, před 7 lety

Vážený pane inženýre,

velmi se Vám omlouváme za zpožděné dodávky produktu ProMan Plus. V rámci šetření, které jsme na základě Vašeho podnětu zahájili, jsme zjistili, že z naší strany byl produkt zaslán včas a prodlení vzniklo na straně dopravce, se kterým tuto situaci řešíme.

Vážíme si Vás jako dlouholetého zákazníka a nabízíme Vám možnost zasílání všech zásilek doporučeně, které by další případné zpoždění eliminovalo. Dále Vám zcela zdarma zašleme balení od každého Vámi odebíraného produktu, které by v případě prodlení ze strany dopravce nenarušilo Vaše pravidelné užívání.

Věříme, že s tímto návrhem budete souhlasit.

Během zítřejšího dne se s Vámi spojí náš operátor, který s Vámi toto řešení projedná.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2017 08:30, před 7 lety


Josef Semerád Ing.

Hodnocení: