Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Někdy v létě jsem zakoupila podprsenku na e-shopu Ráj prádla a podprsenka přišla během 14 dní. Bohužel po třetím použití mi vylezla kostice, tak jsem ji po emailové komunikaci s paní ze zákaznické linky dne 19. 8. 2017 poslala zpět k reklamaci.
Dnes je datum 7.10.2017 a dodnes jsem nedostala žádnou odpověď. Byť každý týden píšu emaily s prosbou o prověření a vyřešení reklamace. Dokonce i na marketingové oddělení. Bohužel zcela marně. Pokoušela jsem se několikrát dovolat na zákaznickou linku, ale je tam prakticky nemožné se dovolat. Nechala jsem zaplý telefon i hodinu a půl a pořád se ozývalo to samé, že momentálně jsou všichni pracovníci obsazeni. Už jsem z toho zoufalá. . Prosím o radu kam se mám obrátit. S takovýmto jednáním se fakt nesetkala. Podprsenka sice stála zhruba 500 Kč, ale když už mi nikdo nechce odpovědět, ať mi alespoň pošlou reklamovanou podprsenku zpět.
Anna Skálová
Podprsenka Jarpol 042 black 70G
Navrácení peněz nebo zaslání nové podprsenky
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má povinnost vydat spotřebitelce písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelkou a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.