Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#18397Stížnost na opravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2017, před 7 lety

Vladimír Dittrich

Znění stížnosti

Vážení dal jsem si k vám vyměnit benzinové hadičky k motorové pile.Váš technik při příjmu mluvil o ceně 300 kč ale do protokolu uvedl ceno 500 kč.Pilu jsem dal v rozebraném stavu a v tomto stavu jí také převzal,takže s tím žagná práce navíc nebyla a za to nasazení hadiček jsem ve finále zaplatil 640 kč.Příjde vám toto normální?To jsou ty hadičky ze zlata? Nikdy už si u vás nic nekoupím a všem známým budu toto vyprávět Děkuji Gittrich Vladimír


Produkt

Oprava mot.pily


Požadované řešení

Prosím o vyjádření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 14:21, před 7 lety

Podnikatel je povinen před uzavřením smlouvy informovat spotřebitele o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Byla-li cena opravy určena odhadem, může být tato cena navýšena. Pokud však dojde k podstatnému překročení ceny stanovené odhadem, musí podnikatel tuto informaci bez zbytečného odkladu s odůvodněním oznámit spotřebitelovi. Překročení ceny díla je podstatné, zvýší-li se cena určená odhadem o více než 10 až 20 %. Jestliže podnikatel neoznámí spotřebitelovi bez zbytečného odkladu, že cenu bude nutné podstatným způsobem překročit, a dílo provede, nemá spotřebitel povinnost rozdíl v ceně zaplatit a může požadavek podnikatele na vyšší cenu odmítnout jako neoprávněný.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.