Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#1840Neuznaná reklamace a poškození zařízení při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2014, před 11 lety

Jakub Kábrt

Znění stížnosti

Dne 22.10.2013 jsem u společnosti reklamoval mobilní telefon iPhone 5 (IMEI 013403000417130) z důvodu razantně snížené výdrže baterie po aktualizaci na nový systém iOS 7. Telefon měl klasické oděrky z běžného provozu a jinak plně funkční. Z "opravy" přišel telefon nefunkční (nešel zapnout) a oprava byla zamítnuta z důvodu "mechanického poškození" telefonu - ano, na hranách byly šrámy, které na telefonu ale při předávání k opravě nebyly! Vodafone jsem kontaktovat oficiální stížností, na kterou reagoval milým dopisem, kde psal že si váží spolupráce, ale mou stížnost neuznává. Po stížnosti na facebookovém profilu Vodafone jsem byl přesměrován na oddělení stížností, kde mou žádost o vyřešení opět zamítli.

Čili jsem k reklamaci předal telefon s nízkou výdrží baterie a vrátil se telefon poškozený a hlavně nefunkční.

Byl bych velice rád, kdyby Vodafone alespoň uvedl telefon do původního stavu, v jakém jsem mu ho předával - čili funkční, byť s malou výdrží baterie.


Produkt

iPhone 5 16gb white (IMEI 013403000417130)


Požadované řešení

uvedení do původního/funkčního stavu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 11:55, před 11 lety

V případě, že je v reklamačním protokolu uvedeno, že je telefon funkční, lze prokázat, že v průběhu reklamace vznikla škoda na výrobku, za kterou prodejce odpovídá dle § 421 občanského zákoníku.
Pokud je zde spor o příčinu vady, je vhodné kontaktovat odborníka, který by vady posoudil, včetně příčin a vyhotovil znalecký posudek. V případě, že prodejce pochybil, bude mít spotřebitel nárok i na proplacení nákladů vynaložených na odborné posouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:17, před 11 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.