Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18400Nelze zrušit VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2017, před 7 lety

ivana Otáhalova

Znění stížnosti

dobrý den , jako mnoho z nás jsem naletěla internetové seznamce be2.zaplatila 6,10,2017 poplatek na 1 měsíc 152 kč .nyní jsem zjistila že pokud nepodám výpověd do 14 dnu že mi nezruší členství a trhnou mi dalši peníze kca 2300kc .cos si nemužu dovolit. Psala jsem jim email ale nikdo nereaguje .na ztrankach se neda zrušení uskutečnit .pokud pošlu dopis tak nevím kdy jim dojde a jestli ho vubec převezmou Moc vás prosím o pomoc Otahalova Ivana


Požadované řešení

ukončení členství a zrušení učtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 14:31, před 7 lety

Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 12:31, před 7 lety

ID: MCRVGG60


Přejeme Vám dobrý den, paní Otáhalova.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 06.11.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

V případě, že si přejete svůj profil (i přes aktivní VIP členství) vymazat, pouze nám prosím tuto skutečnost potvrďte.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2017 18:27, před 7 lety


ivana Otáhalova

Již jsem žádala o zrušení profilu a nic se nestalo .Proto ještě jednou prosím o jeho zrušení a smazání všech mích údaju Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 12:39, před 7 lety

ID: MCRVGG60


Dobrý den, paní Otáhalová.

Váš profil na be2 byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2017 10:17, před 7 lety


ivana Otáhalova

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.