Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před pár týdny jsem si v prodejně Sportsdirect zakoupila boty, ovšem po pár dnech jsem si koupi rozmyslela a bez problémů mi byla vrácena “dárková karta” v podobě stvrzenky v hodnotě 2699 Kč. Dostala jsem 2 “účtenky”. Prodavače jsem se zeptala, která z nich je ta, již zmiňovaná, dárková karta. Bylo mi řečeno, že ta větší. Ptala jsem se dvakrát. Týden na to jsem si ve stejné prodejně vybrala obuv v nižší hodnotě. Přijdu k pokladně a tam mi bylo řečeno, že to není ten správný doklad, že mám pouze doklad o vrácení a náhradě zboží a že to nestačí, mám smůlu. Snažila jsem se paní vysvětlit, že tohle mi bylo řečeno a že se to musí snad v systému dohledat (na paragonu je datum, čas, kód i datum konce platnosti dárkové karty) a mám i výpis z účtu, že zboží jsem doopravdy zakoupila. Jenže to prostě prý nestačí, mají to zakázané (později bylo řečeno, že to vlastně nejde.) Nicméně paní začala být arogantní a ptala se mě, proč se vlastně rozčiluji? Řekla mi, že může dohledat na kameře, jestli jsem opravdu dostala i ten druhý, správný papír a že jestli půjde vidět na záznamu, že mi byl předán, mám prostě smůlu. Poté mi odmítala vrátit doklad o vrácení a náhradě zboží, tudíž jsem si ho musela sebrat. Poté už jsem jen rozčíleně odešla z obchodu. Zavolat si vedoucího mě v té chvíli nenapadlo.
Přehlížím fakt, že v prodejně jsem čekala čtvrt hodiny, než si na mě našel čas zaměstnanec obchodu, aby mi přinesl druhou botu při druhé návštěvě. Pomíjím i arogantní přístup zaměstnankyně. Ale přijít o skoro tři tisíce, protože zaměstnanec mě špatně informuje? To už se mi nechce přehlížet.
Obuv: 27515003240 Puma Fierce VR Lds 73, cena: 2699 Kč
Jako kompenzaci navrhuji vrácení peněz, jelikož po téhle zkušenosti už nemám chuť cokoliv nakupovat v této prodejně.
|
Tweet |
Informace poskytnuté zaměstnancem společnosti jsou zavazující a společnost by měla podmínky pro uplatnění smluvně sjednané možnosti vrácení zboží dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem společnosti dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako její zástupce a právní jednání zaměstnance společnost zavazuje.
Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.