Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.9.2013 mi byla provedena renovace vany formou vložení vanové vložky UNI 150/7 odstín bílá.
Dne 25.9.2013 jsem e:mailem pana janků upozornil, že pokud se opřu o vanovou vložku ozve se praskání a mám obavu o její poškození.
Jeho odpověď byla, že vložka je pružný materiál a prasknutí nehrozí.
Dne 12.12.2013 jsem e:mailem panu Janků popsal skutečnost, že jsem na lemu vanové vložky objevil tři praskliny a žádal o řešení.
Dne 18.12.2013 jsem řešení e:mailem urgoval.
Jelikož jsem odpověď nedostal, dne 7.1.2014 jsem se s panem Janků spojil telefonicky.Zeptal jsem se proč nereaguje na uvedené skutečnosti.Jeho odpověď byla pro mě šokující.Třikrát mi po sobě opakoval,že k žádnému prasknutí dojít nemohlo a že bych měl méně pít.Přesto jsem se zeptal, kdy se přijede na praskliny podívat s řešením .Odpověděl, že má hodně práce a pokud přijede buď doma budu, nebo ne.Slušně jsem ho požádal o posouzení a termín návštěvy ať mi pošle e:mailem.Bez odpovědi.
vanová vložka UNI 150/7 odstín bílá
Jelikož na vanové vložce jsou praskliny a je tímto možné, že se mohou tvořit další, požaduji výměnu s bezchybným provedením, nebo vrácení zaplacené částky 9 000 kč.
|
Tweet |
V případě, že jsou vady vytčeny do 6 měsíců od převzetí, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. Reklamaci není nutné uplatnit písemně, tudíž, pokud e-mail s vytčenou vadou prodejce obdržel, byla reklamace uplatněna. Pokud dojde k uplatnění reklamace, má obchodník povinnost vystavit reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a zároveň rozpor s kupní smlouvou vyřídit nejpozději do 30 dnů od jeho uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Pro porušení zákona o ochraně spotřebitele může Česká obchodní inspekce na základě podnětu obchodníka sankcionovat.
Subjekt Janků Rudolf byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.