Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18413Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2017, před 7 lety

KRISTÝNA HETTLEROVÁ

Znění stížnosti

V pátek 6.10.2017 jsem zakoupila v PENNY NÝŘANY pamlsky pro psa - PROUŽKY, 2 balení. U výrobku byla cena 29,90 Kč/ks, ale až doma jsem zjistila, že na pokladním lístku je uvedena cena 39,90 Kč/ks !!!
Dnes, tedy 8.10 2017 jsem se byla na výrobek - pamlsky opět podívat. V regálu u výrobku byla stále cena 29,90 Kč/ks.Znovu jsem zakoupila dvě balení. Na pokladně mi prodavačka naúčtovala 39,90 Kč/ks. Tak jsem jí upozornila, že v regálu je u výrobku cena o 10,- Kč/ks nižší. Bez nějaké kontroly účtenky mě "odklonila" k druhé pokladně, kde seděl prodavač, kterému jsem celou situaci vylíčila. BEZE SLOV vzal moje 2 balíčky pamlsků a odešel ... (zřejmě se šel podívat, zda si nevymýšlím ...). Za malou chvilku se vrátil, OTEVŘEL POKLADNU, VYNDAL 20 Kč a dal mi je .... bez omluvy, beze slov .... Ukázala jsem mu účtenku z pátku, že se mně to stalo také, on se na účtenku ANI NEPODÍVAL a řekl, TO UŽ NE .... zvedl se a odešel. Nestačila jsem mu říci, že ty pamlsky mám v autě, že mu je donesu ukázat ... Kdyby se býval podíval na účtenku, tak by musel pochopit, že se jedná o stejný výrobek, ale tím už se neobtěžoval ....
Připadala jsem si jako "viník", jak si dovoluji je obtěžovat takovou maličkostí ...
OBĚ ÚČTENKY MÁM U SEBE.
DĚKUJI Hettlerová K.


Produkt

psí pamlsek - cena 29,90 Kč/ks, účtováno 39,90 Kč/ks


Požadované řešení

Vrácení 20,- za chybnou cenu !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 10:20, před 7 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.