Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V pátek 6.10.2017 jsem zakoupila v PENNY NÝŘANY pamlsky pro psa - PROUŽKY, 2 balení. U výrobku byla cena 29,90 Kč/ks, ale až doma jsem zjistila, že na pokladním lístku je uvedena cena 39,90 Kč/ks !!!
Dnes, tedy 8.10 2017 jsem se byla na výrobek - pamlsky opět podívat. V regálu u výrobku byla stále cena 29,90 Kč/ks.Znovu jsem zakoupila dvě balení. Na pokladně mi prodavačka naúčtovala 39,90 Kč/ks. Tak jsem jí upozornila, že v regálu je u výrobku cena o 10,- Kč/ks nižší. Bez nějaké kontroly účtenky mě "odklonila" k druhé pokladně, kde seděl prodavač, kterému jsem celou situaci vylíčila. BEZE SLOV vzal moje 2 balíčky pamlsků a odešel ... (zřejmě se šel podívat, zda si nevymýšlím ...). Za malou chvilku se vrátil, OTEVŘEL POKLADNU, VYNDAL 20 Kč a dal mi je .... bez omluvy, beze slov .... Ukázala jsem mu účtenku z pátku, že se mně to stalo také, on se na účtenku ANI NEPODÍVAL a řekl, TO UŽ NE .... zvedl se a odešel. Nestačila jsem mu říci, že ty pamlsky mám v autě, že mu je donesu ukázat ... Kdyby se býval podíval na účtenku, tak by musel pochopit, že se jedná o stejný výrobek, ale tím už se neobtěžoval ....
Připadala jsem si jako "viník", jak si dovoluji je obtěžovat takovou maličkostí ...
OBĚ ÚČTENKY MÁM U SEBE.
DĚKUJI Hettlerová K.
psí pamlsek - cena 29,90 Kč/ks, účtováno 39,90 Kč/ks
Vrácení 20,- za chybnou cenu !
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.