Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18415Nepřijetí stravenkových poukázek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2017, před 7 lety

Jiří Pekárek

Znění stížnosti

Při mém nákupu v prodejně v Klatovech dne 8.10.2017 ve večerních hodinách mi pokladní odmítla přijmout stravenku 80 Kč na nákup v hodnotě 86 Kč (zbylých 6 Kč bych doplatil v hotovosti), přestože logo stravenkové společnosti je vylepeno u vchodu do prodejny i v prostoru pokladny a nikdy v minulosti s uplatněním totožných stravenek nebyl problém. Na místo přijetí stravenky jen nevybíravě odsekla "tydle stravenky nebereme", když jsem se jí snažil vysvětlit, že totožnými stravenkami jsem před nedávnem u nich na prodejně platil, opět mi bylo hrubě odseknuto "to se asi kolegině spletly, tydle stravenky neberem". Pro zabránění konfliktu jsem nákup zaplatil v hotovosti v plné výši. Na nákup mi pokladní nebyla vydána účtenka ani sděleny identifikační znaky dle ZoET.


Produkt

potraviny (Kinder Joy, sandwich, medovník) v celkové hodnotě 86 Kč


Požadované řešení

opakované proškolení na přijímání stravenkových poukázek, opakované proškolení v oblasti PROZÁKAZNICKÉHO PŘÍSTUPU, volitelně snížení osobního ohodnocení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 10:04, před 7 lety

Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeje výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.