Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Při mém nákupu v prodejně v Klatovech dne 8.10.2017 ve večerních hodinách mi pokladní odmítla přijmout stravenku 80 Kč na nákup v hodnotě 86 Kč (zbylých 6 Kč bych doplatil v hotovosti), přestože logo stravenkové společnosti je vylepeno u vchodu do prodejny i v prostoru pokladny a nikdy v minulosti s uplatněním totožných stravenek nebyl problém. Na místo přijetí stravenky jen nevybíravě odsekla "tydle stravenky nebereme", když jsem se jí snažil vysvětlit, že totožnými stravenkami jsem před nedávnem u nich na prodejně platil, opět mi bylo hrubě odseknuto "to se asi kolegině spletly, tydle stravenky neberem". Pro zabránění konfliktu jsem nákup zaplatil v hotovosti v plné výši. Na nákup mi pokladní nebyla vydána účtenka ani sděleny identifikační znaky dle ZoET.
potraviny (Kinder Joy, sandwich, medovník) v celkové hodnotě 86 Kč
opakované proškolení na přijímání stravenkových poukázek, opakované proškolení v oblasti PROZÁKAZNICKÉHO PŘÍSTUPU, volitelně snížení osobního ohodnocení
|
Tweet |
Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeje výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.