Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nepřečetl jsem si jejich všeobecné podmínky a 6.8. jsem jim poslal částku 149Kč, čímž jsem s nimi souhlasil.
Ano, chybu jsem udělal.
Tu jsem pak "napravil" tak, že jsem 14.9. podal na České poště výpověď na jejich adresu.
22.9. mi poslali mail ve kterém mne ubezpečují, že…
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 05/12/2017 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.
Přesto mi 6.10. přišel mail s názvem...
NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka
Vážený pane Petr Jančálek,
ke dni 6.10.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.academic-singles.cz uhrazené ke dni 4.8.2017 s použitím emailové adresy atheist@post.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Zajišťovatel platebních služeb žel nebyl schopný strhnout finanční prostředky za Vaše VIP členství, jelikož jste k datu 6.10.2017 uskutečnili Chargeback.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Takže potvrdí mi, že už nic nechtějí a za pár dní...
Mám takové obavy, že soud s nimi je nevyhnutelný!
Já chybu udělal a 2 247,- jsem za ni zaplatil.
Oni chybu neudělali?
Já jsem přesvědčený, že udělali!
...a když jsem za ni zaplatil, já, oni by oni zaplatit měli taky, tím že mi 2 247Kč vrátí.
Jak to vidíte vy?
Vrácení stržené částky 2 247Kč a protože jsem přesvědčený, že právo je na mé straně, tak jsem rozhodnut jít s nimi i do soudního sporu a vyžadovat odškodné za obtěžování.
Pokud jste o vítězství rovněž přesvědčeni, rád využiji vaše právní služby.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YBDMEG40
Přejeme Vám dobrý den.
S ohledem na výše uvedené obtíže byl již proces vymáhání dlužného poplatku zastavený.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
…a teď to vypadá, že ti Zloději mi milostivě odpustili, to na co za “normálních okolností“ nárok mají a nyní už jsou všechny ty obtíže zdárně za námi…
…ale to, že tyto obtíže sami způsobili tím, že lhali, o to se už raději nezajímají!
Učet jsem de facto nepoužíval už od té doby, co uběhly cca 2 týdny.
Ani po více jak měsíci, přestože mne 22.9. o tom mailem ubezpečovali, můj účet nezrušili!
Teprve až 10.10. to oficiálně opravdu udělali!
Jinými slovy…
Byl jsem jejich člen od 6.8., a když jsem chtěl zrušit své členství, tak ti Zloději jen mlžili, až jsem konečně pochopil, že se nejde domluvit se zloději, tak jsem jim 14.9. poslal scan podacího lístku a 22.9. mne ubezpečili, že můj účet zrušili.
Takže minimálně administrativně od té doby mám nárok na refundaci, protože jsem ani “nemohl“ využívat jejich služby, čili by mi logicky měli vrátit poměrnou část alespoň od této doby.
Účet podruhé oficiálně zrušili až 10.10.!
Fakticky jsem nevyužíval jejich VIP členství, za které si strhli částku 2247Kč ani jeden den!
…a administrativně jen 8 dní!!!
…a doteď mi nic nevrátili.
No, co se divím, vždyť to jsou Zloději!
Takže to svoje zastavení vymáhání, které navíc bylo neoprávněné(!), rozhodně nepovažuju za uzavření mého případu!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: YBDMEG40
Dobrý den.
Částka v celkové výši 2247 Kč, pokrývající VIP členství na období 05.09.2017 - 06.01.2018, byla ke dni 06.10.2017 stažená (na Váš podnět) zpět na Váš účet.
Nehorázná lež!
Zatím “jenom“ lhali, avšak tentokrát to už přehnali!
Píšou tady, že mi dne 6.10. 2247 Kč na účet vrátili, čímž by tento případ uzavřeli a své jméno “očistili“, ale nevěřte zlodějům vážení spoluobčani!
Myslíte si, že kdyby mi už před více jak měsícem (6.10.) peníze vrátili, tak že bych 9.10. napsal tuto stížnost na stránky VašeStížnosti.cz?
To už je jejich 3. dokázaná lež!
…že mi zrušili účet, což udělali až napodruhé po další stížnosti…
…že cituji: “…již nebudou požadované žádné další poplatky.“ a následovala neoprávněná upomínka na imaginární dluh ve výši dalšího VIP členství (2247,-) navýšený o 298,- za to, že jsem jim blokací svého účtu zamezil v dalším okrádání…
…že mi vrátili peníze, na což si náhle vzpomněli po více jak měsíci…
Vlastně je to 4. lež, protože tahleta závěrečná lež vydá za 2 “normální“ lži!
Ano, tohleto už považuji za svinstvo!!!
…a tohleto svinstvo nám přináší obchodní praktiky v Evropské unii?
PS: V příloze je scan mého účtu z inkriminovaného období kolem 6.10., kde je jasně vidět žádný finanční nepohyb od nich.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které zdarma pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států Evropské unie, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webové adrese https://evropskyspotrebitel.cz/o-nas/.
Na žádost spotřebitele stížnost přeřazujeme na něj. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Hodnocení:
Komentář: Uzavřeno...?
Ano!
23.11. mi volali z mojí Raiffeisen Banky, že reklamace byla úspěšná a ta pofiderní seznamka peníze vrátila.
Celé to trvalo od 5.9. do 23.11.
To jak psali 15.11. jako jejich "koncové" vyjádření na VašeStížnosti.cz, že cituji... "Částka v celkové výši 2247 Kč, pokrývající VIP členství na období 05.09.2017 - 06.01.2018, byla ke dni 06.10.2017 stažená (na Váš podnět) zpět na Váš účet.", tak to lhali! (viz. příloha: (Ne)vrácené peníze - poprvé)
Teprve dne 23.11. byly peníze vráceny v celkové výši.
Děkuji
Společnými silami (reklamací u Raiffeisen Banky, stížnostmi na VašeStížnosti.cz, stížností na Evropském spotřebitelském centru při České obchodní inspekci (www.evropskyspotrebitel.cz)) se ty zloděje podařilo donutit peníze vrátit!
...a kolik českých spoluobčanů se ještě nechá napálit?
Já vím osobně o třech osobách.
Moje maličkost, pan Samsa a paní Jansová, kteří mne kontaktovali a na radu se ptali.
...a kolika z nich se podaří donutit tu "povedenou" seznamku peníze vrátit?
Je to asi dobrý business.
(Nadržených lidí je hodně a tomu malému procentu, co hodně řve, tak těm sem tam peníze vrátíme a na zbytku vyděláváme.)
"Ach jo...!"