Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18417Špatné informace, neřešení požadavků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 minut 50 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2017, před 7 lety

Lucie Žďárská

Znění stížnosti

16.8. Nebo 18.8.2017 jsem rušila dodávku plynu a elektřiny na jedné adrese. V tu samou dobu seděl vedle mě člověk, na kterého se to mělo přepisovat, byl u toho. Uváděli jsme i konečné stavy jak plynu, tak elektřiny.
O pár dní později jsem volala na zakaznickou linku, zda je vše v pořádku a jaký doplatek/přeplatek budeme mít. Elektřina byla zrušená, ale plyn stale aktivní na nás a o žádnem prepisu ani zmíňka.Bylo rečeno, že nám na obojím dohromady budou vracet cca 10 tisíc. Každy týden jsem tam permanentně volala a snažila se problém vyřešit. Nic. Až se to konečně zrušilo k 28.9. s tím, že tam ale již přes mesic bydlí někdo jiný, kdo plýtvá plyn na nás! Na konečnè faktuře je uvedenè, že máme doplatit přes 3 tisíce korun. Jak je tohle možné, když nám bylo řečeno, že se nám vrátí přes 10 tisíc celkově? Na elektřině se nám vrátilo cca 5 nebo 6 tisíc. Ale co plyn?


Požadované řešení

Já pevně doufám, že konečné stavy, které jsem uváděla na pobočce v Liberci 18.8.2027 budou sedět s konečným vyůčtováním na faktuře za plyn. Jestliže ne, budeme to dále řešit, Nehodlám platit plyn za cizí osobu! Očekávám od Vás, že bude vše řádně vyřízeno. Také nevím jak je možné, slyšet na každé pobočce a přes zakaznickou linku jiné informace o doplatku a přeplatku. Dvakrát jsem slyšela, že se nám bude vracet cca 10 tisíc dohromady ( na pobočce v semilech dokonce 13 tisíc) a konečná faktura je s nedoplatkem přes 3 tisíce korun? To se na mě nezlobte, ale jak tohle je možné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 09:54, před 7 lety

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.