Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
16.8. Nebo 18.8.2017 jsem rušila dodávku plynu a elektřiny na jedné adrese. V tu samou dobu seděl vedle mě člověk, na kterého se to mělo přepisovat, byl u toho. Uváděli jsme i konečné stavy jak plynu, tak elektřiny.
O pár dní později jsem volala na zakaznickou linku, zda je vše v pořádku a jaký doplatek/přeplatek budeme mít. Elektřina byla zrušená, ale plyn stale aktivní na nás a o žádnem prepisu ani zmíňka.Bylo rečeno, že nám na obojím dohromady budou vracet cca 10 tisíc. Každy týden jsem tam permanentně volala a snažila se problém vyřešit. Nic. Až se to konečně zrušilo k 28.9. s tím, že tam ale již přes mesic bydlí někdo jiný, kdo plýtvá plyn na nás! Na konečnè faktuře je uvedenè, že máme doplatit přes 3 tisíce korun. Jak je tohle možné, když nám bylo řečeno, že se nám vrátí přes 10 tisíc celkově? Na elektřině se nám vrátilo cca 5 nebo 6 tisíc. Ale co plyn?
Já pevně doufám, že konečné stavy, které jsem uváděla na pobočce v Liberci 18.8.2027 budou sedět s konečným vyůčtováním na faktuře za plyn. Jestliže ne, budeme to dále řešit, Nehodlám platit plyn za cizí osobu! Očekávám od Vás, že bude vše řádně vyřízeno. Také nevím jak je možné, slyšet na každé pobočce a přes zakaznickou linku jiné informace o doplatku a přeplatku. Dvakrát jsem slyšela, že se nám bude vracet cca 10 tisíc dohromady ( na pobočce v semilech dokonce 13 tisíc) a konečná faktura je s nedoplatkem přes 3 tisíce korun? To se na mě nezlobte, ale jak tohle je možné.
|
Tweet |
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.