Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#18418Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2017, před 7 lety

Nikola Fofonková

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamovala jsem telefon GSM DOOGEE X6 dne 8.8.2016 s vadným reproduktorem a telefon se zasekával. Bylo vyměněno sluchátko.
Další reklamace byla 26.7.2017 s nefunkčním reproduktorem (nefunguje vyzvánění), údajně byl vyměněn reproduktor a telefon dorazil z reklamace 25.8.2017. Telefon jsem jen zapnula a zjistila jsem stejnou závadu a na víc byl nefunkční dotykový displej.
Telefon jsem proto nemohla používat a poslala jsem ho 28.8. zpět s vyjádřením, že s vyřízením reklamace nesouhlasím a žádám vrácení peněz. Telefon mi dovezla přepravní společnost, ze které mi zavolali, že jelikož nejsem k zastižení, telefon nechali na terase. Vyjádření technika z reklamace: Reklamace neuznána, zařízení je poškozeno oxidací elektronických součástek, tento druh poškození je v rozporu se záručními podmínkami. Vráceno bez opravy. Ihned jsem volala na reklamační linku CZC, kde mi řekli, že mam telefon znovu reklamovat, popřípadě se obrátit na soudního znalce.
Telefon jsem odeslala zpět 29.9. s vyjádřením, že k oxidaci tedy z logiky věci muselo dojít během řešení posledních dvou reklamací a nikoli u zákaznice. Telefon vrátili 6.10. s vyjádřením neuznáno.
Telefon jsem koupila v obchodě CZC.CZ s.r.o. na pobočce Trutnov.


Produkt

Mobilní telefon GSM DOOGEE X6, sériové číslo 356445071448739


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 11:09, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 18:41, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.