Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu roku 2016 jsem zakoupil na webtelefony.cz nový mobilní telefon Samsung Galaxy Note 4 N910. S mobilním telefonem přišla faktura. Jako dodavatel telefonu je na faktuře uvedena spol. Uniq 10 Plus s. r. o.. ze Slovenska (Michalovce, Jana Švermu 9). Telefon začal po zhruba půl roce vykazovat nestabilitu. Od té doby se snažím "prodejce" donutit k reklamaci. Marně. Reklamoval jsem, že telefon nejde spustit, nenačítá se a když se načetl, tak po chvíli "zamrzl" (dodávám, že zhruba před třemi měsíci definitivně zamrzl). Reklamoval jsem několikrát, resp. snažil jsem se někam dovolat a dopsat... telefonicky, e-mailem, na uvedeném kontaktu, a to bez jakékoliv odezvy. Telefon nikdo nezvedá, na e-mail nereaguje. Upozornil a komunikoval jsem i s Heuréka.cz. Doporučili mi se na vás obrátit, případně na soud, či ČOI. Před více jak měsícem jsem odvezl mobil do značkového servisu Samsungu Praha, co se s tím dá dělat. Doporučili mi diagnostiku. Uhradil jsem diagnostiku. Před týdnem mi bylo sděleno, že v rámci diagnostiky bylo zjištěno poškození flashdisku a oprava prý bude stát 9000Kč. Reklamovat prý telefon v Samsungu CZ nelze, protože telefon je z Norska (!), zjištěno dle IMEI telefonu, a tedy se na něj záruční oprava v Samsung ČR nevztahuje.
Mobilní telefon Samsung Galaxy Note 4 N910 black, IMEI 356900062866281
Vrátit peníze. Částka 10.220Kč vč. DPH. Nebo vyměnit.
|
Tweet |
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevyřídí reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržuje povinnosti stanovené zákonem o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.