Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.8.2017 zazvonili u me 76lete,špatne slyšící matky pracovníci Comfort energy a rekli, že jsou z ČEZu a jdou na revizi. Máma je pustila dál, věřím, že ani neslyšela o čem mluví, podepsala jim papíry o kterých si myslela , že souvisí s revizi a odjela z domu. Jelikož jela za mnou , ukázala mi co podepsala, ihned jsem volala obchodní zástupkyní , která u ní byla a chtěla jsem smlouvu zrušit. Řekla, že musím napsat odstoupení od smlouvy.Pak jsem si všimla, že máma podepsala i papír , že převzala led zarovky a tak jsem se slečny ptala,jak to mám udělat, když máma žádné žárovky neprevzala. To mi ostatně řekla i slečna obchod. zástupkyně, že mámce říkala, že ji kolegyně odjela s autem a že žárovky donese později( bohužel má má máma toto vůbec neslyšela a odjela pryč z domu)Slečna obchod.zastupce mi řekla, že do smlouvy připíše, že má mama ty žárovky neprevzala.Mezitim máme přišly již dvě upomínky na zaplacení 2000kc?????? Nechápu, toto strašení starších lidí, kteří žijí jen z důchodu.Mimochodem, volala jsem slečně obchod.zastupkyni, která byla u mě mámy a ta mi řekla, že Led žárovky,které nepředala mě matce odevzdala v Comfort energy a podepsala i nějaké papír, že jim je odevzdala.Prosim o přešetření těchto praktik .Neustále na Comfort energy volám jestli je ta stížnost již vyřešena a neustále!e slyším, že ji prošetřujou?????
Požadují aby po mě mamce nikdo nepožadoval peníze, za něco co vůbec nedostala!!
|
Tweet |
Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Pokud byl při při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Spotřebitelka nemá povinnost platit za zboží, které neobdržela.
Dobrý den paní Suchynová,
jak jste již byla informována prostřednictvím naší společnosti, ověřili jsme okolnosti uzavření Smlouvy č. CMA50206293 u obchodní zástupkyně. Na základě zjištění došlo ke stornování faktury č. 4405510406, na základě které naše společnost uplatňovala nárok na úhradu kupní ceny LED žárovek, v částce 2.000,- Kč.
Přijměte prosím, omluvu za způsobené nepříjemnosti
S pozdravem
Lenka Trefná
CE
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.