Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, o víkendu jsme s manželem projeli pár pražských autobazarů za účelem koupě druhého auta do rodiny, tedy pro mne. Překvapilo mne, že nabídka na internetu ne vždy odpovídá tomu, co člověk v takovém bazaru najde. Myslela jsem si, že když několik dní před tím, než si uděláme čas na to, abychom auta fyzicky projeli a vyzkoušeli, sednu k internetu a na webu bazarů si alespoň předběžně vyberu, co by připadalo v úvahu, budu mít výběr usnadněný. Ale to jsem se spletla, například zrovna v Auto ESA jsem na pobočce nenašla to, co bylo na webu. A to jsem hledala přímo přes tlačítko NABÍDKA VOZŮ na stránce pobočky Štěrboholy - měl mne asi varovat počet přes 5tis. aut (to měli na webu), který se na jednu pobočku těžko vejde (na web však ano). Auta, co byla na pobočce, se mi nelíbila tak, jako ta na webu - i přes to jsme ale jednoho Focuse vybrali, projeli a chtěli si nechat spočítat financování. Ale rozhodil mne poplatek, už nevím za co, snad za administrativu... Každopádně výslednou cenu ještě navýšil. Je možné, aby dnes bylo tolik odlišností ve webové a reálné prezentaci? Šli jsme do Auto ESA, jednak to máme blízko, jednak jsme doufali, že jsou na trhu dlouho, fungují a mají úspěchy - a tak se jim dá věřit. Pořád doufáme, že nějaké rozumné auto koupíme.
Auto ESA Štěrboholy
Prezentovat na webu realitu - tj. skutečná auta, která se nacházejí na dané pobočce + informovat u ceny, že není konečná a že se k ní přidává poplatek
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Neměl-li prodávající v úmyslu dodat zboží, jak se zavázal v nabídce, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.