Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18436Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2017, před 7 lety

Ganna Peterková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 9.10.2017 jsem dostala upomínku od společnosti Westerfield Int.AG ve kteře mě oznámili že do dnešního dne neobdrželi platbu za mnou objednané zboží:číslo faktury-13223607,datum splatnosti-16.09.2017,číslo předplatného-551138 a také přiloženou složenku na částku-458 kč, z toho:270 kč za Mytique 8 blade refill, 129 kč.-poštovné a balné a 59kč-poplatek za prodlení. Ničemu jsem s toho neporozuměla! O jaké "objednané" zboží mě upomínají ,když jsem nikdy nic neobjednávala? Ano,měla jsem telefonickou nabídku na dámský holicí strojek,jako dárek na zkoušku zdarma a musela podle dohovoru uhradit jen poštovné a balné-129kč,což jsem udělala. A to bylo všechno. Žádné nabídky,volaní jsem neměla,až na jedno...


Produkt

Dámský holicí strojek.


Požadované řešení

Žádám o vyřešení mé stížnosti,upuštěni od údajného dluhu,zrušeni smlouvy a dalších objednávek. Take,prosím o vymazaní osobních údajů s databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2017 08:44, před 7 lety

Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 23:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.