Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 7.7.2017 jsem od společnosti Mylando AG obdržel holicí strojek za 129 Kč. Fakturu jsem uhradil dne 10.7.2017. Ihned po obdržení zásilky jsem dne 7.7.2017 s okamžitou platností vypověděl smlouvu před koncem "ne děkuji" lhůty v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Mylando.shop. Dne 17.8.2017 jsem obdržel zásilku břitů. Protože smlouva byla písemně vypovězena dne 7.7.2017 emailem zaslaným na infocz@mylando.shop, a tudíž jsem již žádné břity nechtěl obdržet, zásilku jsem vrátil zpět a břity v hodnotě 270 Kč jsem neuhradil.
Dne 9.10.2017 jsem obdržel poštou upomínku na zaplacení 458 Kč. Na upomínce nejsou uvedeny, tak jako i na dřívějších fakturách, žádné kontaktní údaje, pouze telefonní číslo na zákaznický servis tlf. 227 191 219.
Nehodlám platit za zboží, které jsem si neobjednal.
Prosím o Váš názor, jak dále postupovat. Rozhodně odmítám platit zboží uvedené v upomínce. Společnost vyhrožuje, že za každý den od splatnosti dlužné částky vzniká nárok na úroky z prodlení.
|
Tweet |
Problémem výpovědi podané prostřednictvím e-mailu může být prokazování jeho doručení. Bylo by tedy vhodné, pokud by na email bylo odpovězeno anebo alespoň potvrzeno jeho přijetí. Výpověď smlouvy by měla být rovněž spotřebitelem vlastnoručně podepsána, což lze však řešit odesláním skenu výpovědi v příloze e-mailu. Písemnou a podepsanou výpověď smlouvy poslanou prostřednictvím pošty s dodejkou však, v tomto případě doporučujeme upřednostnit. Výpověď doporučujeme zasílat na českou adresu (P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2), a to prokazatelně doporučeně s dodejkou. Spotřebitel by si měl uchovat kopii výpovědi a dodejku pro případ dokazování při případném soudním sporu.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe opět doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.