Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cca v roce 2013 jsem zaplatil na této "seznamce"..tuším okolo 300kč přes kartu tuším jakési členství na 3 měsíce dopředu,vím,že to vycházelo nejlevněji oproti jednomu měsíci.Po chvilce jsem zjistil,že tato seznamka asi nefunguje a chtěl jsem to zrušit.Nikde jsem nenašel,jak zrušit členství..tzn.-kontakt tel.nebyl,mail.adresa nebyla,kontaktní adresa poštovní taktéž nenalezena!..V následujících dnech jsem zjistil na účtě jakousi platbu okolo 3000kč na Interdate!!!!Sháněl jsem pomoc na internetu,co to má znamenat,ovšem nezjistil jsem nic!..pouze to,že se musí podat výpověd písemně,ale adresu jsem nezjistil!..Věděl jsem,že je to PODVOD!!!..řekl jsem si,že za blbost se platí a myslel jsem,že až vyprší daná lhůta,kterou mi strhli bude vše ukončeno.MÝLIL JSEM SE!!!..V roce 2015 jsem opět zjistil platbu oněch 3000kč,opět INTERDATE!!!..V roce 2014 proběhla taktéž,ovšem jelikož jsem měl trvalý příkaz k úhradě shodou okolností na stejnou částku,tak mi to nějak uniklo!..zablokoval a zrušil jsem kartu.Dnes mi přišel mail.kde po mě chtějí další peníze,kde píší!..
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.lisa18.cz
Interdate S.A. / www.lisa18.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-09-31185460-EROVIE-DN (citujte, prosím)
9.10.2017
Vážený pane Jiří Zajíc,
ke dni 9.10.2017 bylo Vaše 12-měsíců VIP členství (původně na stránce www.lisa18.cz uhrazené ke dni 9.10.2013 s použitím emailové adresy darfill@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 12-měsíců VIP členství
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 9.10.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 5 976,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 596,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 6 572,00 CZK.
Uhradit nyní
Převeďte prosím sumu ve výši 6 572,00 CZK nejpozději do 15.10.2017, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
Interdate S.A.
DE32700202700015080834
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
6 572,00 CZK
CZ-2017-10-09-31185460-EROVIE-DN
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo
NEVÍM CO MÁM DĚLAT,PROSÍM O POMOC!!!...TATO SRANDA MNE UŽ STÁLA SKORO 10000KČ.MOCKRÁT DĚKUJI ZA POMOC!
SEZNAMKA
JEDNOZNAČNĚ VRÁTIT PENÍZE,OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ MÉHO PROFILU,VZNÉST ŽALOBU PRO BRUTÁLNÍ PODVOD S CÍLEM OKRÁDAT LIDI
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: OUM4EA12
Přejeme Vám dobrý den.
S ohledem na uvedené obtíže byl již požadavek na úhradu dlužného poplatku v plní výši stažen.
Dobrý den,to jsem rád,že toto bylo staženo,ale pořád je tu problém s tím,že jste mi ztrhli z účtu BEZ MÉHO VĚDOMÍ A SOUHLASU CCA 9000KČ...nevím přesně,ale lze na výpisu z banky doložit,ostatně Vy to taky víte..kolik jste ztrhli...Požaduji tuto částku vrátit a samozřejmě jsem ochoten zaplatit to co jsem "zaklikl",to znamená pokud si dobře pamatuji,byla to doba jakési registrace 3 měsíců,vím,že to vycházelo nejlevněji,okolo 300KČ,podle toho,co jsem tam četl!...Číslo účtu mohu kdykoli zaslat,jakmile moje ztížnost bude omluvným dopisem Vámi opětována,kde mi uhradíte škodu vzniklou podvodným jednáním z Vaší strany a tím bych celou kauzu uzavřel.Nejsem na tom po zdravotní stránce zrovna nejlépe a toto vyřešit by mě určitě pozvedlo aspoň náladu,že svět se zas až tak nezbláznil.Děkuji za komunikaci a věřím,že to vyřešíte,byl bych opravdu moc rád!...s pozdravem Jirka
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: OUM4EA12
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Erovie/ Lisa18 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství. Prolongace je uvedená i na stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,znovu opakuji,že jsem zatrhl kolonku na 3 měsíce a mělo to stát 300KČ!!..Které jsem byl ochoten zaplatit!...v žádném případě bych nezaplatil 3000KČ!!!PROČ JSTE SI ZTRHLI 3000kč,když jsem zatrhl kolonku pro 300KČ NA TŘI MĚSÍCE!!!...BYL JSEM SMÍŘENÝ S TÍM,ŽE KDYŽ VYPRŠÍ DANÁ LHŮTA,COŽ BYLA ZŘEJMĚ DOBA 1 ROKU=3000KČ,ŽE TO BUDE AUTOMATICKY SMAZÁNO!..JENŽE VY JSTE SI ZTRHLI BEZ MÉHO A TO PODOTÝKÁM,MÉHO SOUHLASU A VĚDOMÍ DALŠÍ PENÍZE NA DVA ROKY!!!DOHROMADY 9000KČ!!!..TOTO JE TRESTNÝ ČIN A BUDU TOTO ŽALOVAT NA PATŘIČNÝCH MÍSTECH,PROTOŽE TOTO JE BRUTÁLNÍ PODVOD NA LIDI!!!NEJSEM V TOM SÁM,STRAŠNĚ MOOOOC LIDÍ SI U VÁS "NABĚHLO" A POKUD MI NEVRÁTÍTE MÉ PENÍZE,KROMĚ TĚCH TŘÍ MĚSÍCŮ,KTERÉ SI STRHNĚTE,PODÁVÁM ŽALOBU NA VAŠÍ POVEDENOU SPOLEČNOST A VÍM,ŽE NEBUDE JEDINÁ.PROSÍM VYŘEŠTE TO,ABYCH NA TO MOHL ZAPOMENOUT!ČÍSLO ÚČTU VÁM ZAŠLU IHNED JAK SI HO VYŽÁDÁTE!PÍŠI TO TAK JAK TO JE,NEHODLÁM DÉLE O TOMTO DISKUTOVAT,VÍTE MOC DOBŘE,ŽE TO JE "LAPKA" NA LIDI,JAK SE NEOPRÁVNĚNĚ OBOHATIT!..NASHLE!
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: OUM4EA12
Dobrý den.
V rámci Vašeho profilu bylo ke dni 09.10.2013 objednané a uhrazené 12-ti měsíční VIP členství, t.j. nikoliv 3 měsíční, v celkové ceně 2988 Kč (měsíční přepočet: 249 Kč). Viz prosím předešlý komentář ze dne 26.10.2017 - v případě, že VIP členství není ze strany klienta řádně a včas vypovězené, je toto prodloužené, přičemž informace, související v realizací prolongace jsou klientům k dispozici přímo v rámci stránky s volbou produktu, potvrzení o realizaci úhrady a Všeobecných obchodních podmínek, část 6.
Z Vaší strany nebyla do dnešního data registrovaná ŽÁDNÁ snaha o (řádnou) Výpověď a i přes tuto skutečnost bylo z naší strany zastavené exekuční konání v důsledku evidence dlužného poplatku.
Rádi bychom Vám i přes výše uvedené skutečnosti jako ústřetový krok z naší strany nabídli refundaci členství, prodlouženého ke dni 09.10.2015, v celkové výši 2988 Kč.
Děkujeme Vám za zpětnou reakci a přejeme Vám hezký víkend.
Dobrý den..Prosím vás,věřte tomu,že snaha o zrušení mé registrace,mého profilu, byla zhruba po 10 až 15 minutách času,stráveném na "vaší seznamce"...v dalších minutách,kdy jsem hledal jak toto zrušit,ale buhužel marně,prosím přečíst znova komentář mé ztížnosti ze dne 9.10.2017,jsem už tušil problém!Znova opakuji,nenašel jsem v té době v roce 2013,váš e-mail pro komunikaci,vaši adresu,kolonku pro zrušení profilu,potažmo "členství",atd.....po několika dnech jsem se dozvěděl,že musím písemně na adresu,poštou doručit vám výpověď!NEPOCHOPITELNÉ V 21 STOLETÍ V DOBĚ POČÍTAČŮ,MÁME DORUČOVAT PÍSEMNOSTI PŘES POŠTOVNÍ SHRÁNKU?????????!!!!!...Teď k vaší reakci...myslíte si,že bych vám zaplatil DOBROVOLNĚ částku 2988KČ za nějaké "VIP členství"NA ROK DOPŘEDU,KDYŽ NEVÍM JAK SEZNAMKA FUNGUJE,NEBO TO MŮŽE BÝT VŠE JEN PODVOD??????!!!..COŽ SE MI POTVRDILO!!!!!....že uvádím částku 300KČ,vím,že to není přesně na korunu..je to už přeci jenom pár let dozadu,takže opravdu nevím přesně kolik jsem zatrhl v udané kolonce pro vstup do seznamky,nicméně každopádně,byly zatrhnuty stokoruny,NÉ TISÍCIKORUNY,KTERÉ JSTE SI ZTRHLI BEZ MÉHO VĚDOMÍ A SOUHLASU!!!!!! .....Jsem ochoten,protože za vlastní "blbost" se taky platí,vám nechat částku za první rok,i když jsem absolutně nijak nevyužil vašich služeb seznamky a zbylé 2 roky,kdy jste si ztrhli částku 2x2988=5976KČ požaduji vrátit a tím bych už opravdu rád celou kauzu uzavřel!Č.Ú. na vyžádání ihned k dizpozici.Děkuji za zpětnou reakci k vyřešení tohoto problému,velice rád zakliknu kolonku "UZAVŘÍT STÍŽNOST".NASHLE.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: OUM4EA12
Dobrý den.
Částka ve výši 249 Kč je měsíčním přepočtem ceny Prémiového členství - viz prosím předešlý komentář ze dne 03.11.2017 a přiložený Screenshot platební stránky.
Ano - našim klientům je k dispozici také možnost výpovědi prostřednictvím pošty.
Dobrý den,tak znova začneme s pár příklady,které dokazují vaše podvodné jednání,viz níže!..znáte je velice dobře a já patřím mezi ně!!!!..všude stejně lidé uvádějí tak jako já,že si strháváte několikanásobně vyšší peníze z karet,než ty,co si stejně tak jako já,NA ZKOUŠKU ZAKLIKLI A STEJNĚ TAK JAKO JÁ NENAŠLI JAK ZRUŠIT ČLENSTVÍ!!!JAK Z TÉTO ŠPINAVÉ NEFUNKČNÍ SEZNAMKY VYPADNOUT!!!..TITO NEŠŤASTNÍCI STEJNĚ TAK JAKO JÁ,SE DOMÁHAJÍ SVÝCH PENĚZ!!!!
POKRAČUJI ZA TĚMITO PŘÍKLADY POŠKOZENÝCH LIDÍ,STEJNÝCH JAKO JSEM JÁ!!!!
Publikováno
18.09.2017, před měsícem
Jakub Peš
Znění stížnosti
Dne 18.8.2017 jsem si na teto "seznamce" koupil VIP v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím že to zkusím. Po 2 týdnech jsem to zhodnotil jako ztratu času a tak jsem tuhle seznamku již dále nenavštěvoval/nezajímala mě. Dnes 18.9. 2017 jsem zjistil, že mi bylo z účtu strhnuto 2394 Kč za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal. A tak jsem pátral na internetu a zjistil jsem že se premium automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Zatím jsem nepodnikl žádné kroky doufám že se to vyřeší zde.
Detail stížnosti
Publikováno
04.09.2017, před 2 měsíci
Bedřich Musil
Znění stížnosti
Dne 29.8. 2017 došlo k neoprávněnému stržení finančí částky 2394,- Kč z mémo účtu. Nedal jsem k takové transakci žádný podnět, ani souhlas.
Jak jsem zjistil zřídili mi bez svolení jakési členství. Vyzval jsem je k odstranění a zanechání jejich počínání, bohužel bez reakce.
Detail stížnosti
Publikováno
14.09.2017, před měsícem
Romana Kalousová
Znění stížnosti
Dne 13.9. mi byl z účtu stržen poplatek za prodloužení členství po té, co jsem si je koupil pouze na jeden měsíc. Prostudovala jsem si stránku abych se ujistila, že platím jen jako zkoušku na jeden měsíc a nikde jsem neviděla nic o automatickém prodloužení.
Detail stížnosti
Publikováno
21.08.2017, před 3 měsíci
Jan Dvorak
Znění stížnosti
Dobry den,dnes uz asi potreti me spolecnost c-date strhla penize s uctu. Ucet na c-date nejde zrusit a penize se kazdeho pul roku strhnou.
Detail stížnosti
Publikováno
14.08.2017, před 3 měsíci
Anatolij Šimonjak
Znění stížnosti
Dobrý den,
dle přečtených informací na tomto webu, jsem se stal dalším v řadě, který se dostal do podvodného kruhu se spolčnosti C-Date.cz = Interdate S.A.
Dne 13.8. mi společnost Interdate S.A. bez mého povolení strhla z účtu finančí částku 2.394 Kč. K této platbě jsme nedal žádný souhlas, ani nepotvrdil platbu v mé bance.
....MÁM POKRAČOVAT?????!!!!...STÁLE JEDNO A TO SAMÉ!!!..JDE VÁM JENOM O PRACHY!!!
..A JIŽ OPRAVDU NAPOSLEDY VÁS ŽÁDÁM V TOMTO MIMOSOUDNÍM JEDNÁNÍ!..VRAŤTE MI,PODVODNĚ ZÍSKANÉ PENÍZE NA ÚČET,KTERÝ OBDRŽÍTE IHNED,PO ZPĚTNÉ VAZBĚ!!!..POŽADUJI VRÁCENÍ 3X2988-249=8715KČ!!!...249KČ JSEM TEDY V ROCE 2013 ZAKLIKL A JSEM OCHOTEN TUTO ČÁSTKU UHRADIT,V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ ANI O 1KČ VÍCE!!!UPOZORNÍM VÁS JEŠTĚ NA TO,ŽE V TOMTO ROCE,VAŠE SMLUVNÍ PODMÍNKY BYLY PSÁNY V CIZÍM JAZYCE,KDYŽ JSEM ČETL KOMENTÁŘE TÉHOŽ ROKU,NESPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ!!!UPOZORŇUJI,ŽE POKUD TOTO NEBUDE VRÁCENO A TO CO NEJDŘÍVE,BUDE TATO ČÁSTKA NĚKOLIKANÁSOBNĚ NAVÝŠENA JAKO ODŠKODNĚNÍ PRO POŠKOZENÍ MÉHO ZDRAVÍ!!!DOCHÁZÍM K ODBORNÍKŮM,LÉKAŘŮM,KTEŘÍ STEJNĚ TAK JAKO JÁ NECHÁPAJÍ CO SE U NÁS VŠE MŮŽE STÁT!!!..SAMOZŘEJMĚ TUTO KAUZU DOTÁHNU TEDY AŽ PŘED SOUD!!!...ČEKÁM NA VAŠE POSLEDNÍ VYJÁDŘENÍ,PAKLIŽE NEBUDE MÉMU POŽADAVKU VYHOVĚNO,PŘEDÁVÁM TUTO KAUZU S DALŠÍMY LIDMI POLICII ČESKÉ REPUBLIKY. PS-dlužíte mi 8715KČ!..ČEKÁM NA ODPOVĚĎ A DOUFÁM,ŽE SI ZDE NEPÍŠU S NĚJAKÝM AUTOMATEM,ALE S LIDMI,KTEŘÍ MAJÍ MOZEK V HLAVĚ A TEN MOZEK POUŽÍVAJÍ KE SVÉMU ŽIVOTU,TAK,ŽE SE CHOVAJÍ A JEDNAJÍ V SOULADU SE ZÁKONEM!!!...NASHLEDANOU!!!
Stížnost přeřazujeme opětovně na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: OUM4EA12
Dobrý den.
V zájmu realizace refundace uvedené částky prosím zašlete následující platební (bankovní) detaily na adresu našeho Zákaznického centra: service@lisa18.cz.
1.) celé jméno majitele bankovního účtu,
2.) banka (jméno, název),
3.) IBAN
4.) BIC/ SWIFT kód.
Velice Vám děkujeme.
Dobrý den,již jsem zaslal údaje pro dlužnou platbu na můj účet,na adresu service@lisa18.cz. Doufám,že zde nebudou v budoucnu probíhat nějaké transakce,jakož tomu bylo v minulosti bez mého souhlasu potažmo mého vědomí!Poděkuji vám a uzavřu stížnost až v momentě,kdy dlužná částka bude složena na mém účtu.Nashle!
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele, bude-li případ skutečně vyřešen, má spotřebitel možnost jej ohodnotit a uzavřít.
Dobrý den,dnes již jakási částka 8305,99KČ doputovala na můj účet,ale musím konstatovat,že dalších 100KČ mi bylo strženo za jakýsi SEPA převod!Tudíž když odečtu tuto 100KČ od 8306KČ dostaneme výsledek 8206KČ!Já jsem však požadoval vrácení částky 8715KČ!Rozdíl tedy činí 509KČ!!NEHODLÁM ZDE PLATIT JEŠTĚ POPLATKY ZA TUTO TRANSAKCI A PROTO VÁS ZNOVA ŽÁDÁM POŠLETE MI NA ÚČET ZBYLÝCH 509KČ A NAVYŠTE JE TAK,ABY MI TYTO PENÍZE DOŠLY NA KORUNU PŘESNĚ!!!PSAL JSEM VÁM,ŽE NEHODLÁM ZAPLATIT ANI O KORUNU VÍCE!!!PO ZAPLACENÍ ZBYLÉ ČÁSTKY UZAVŘU TUTO STÍŽNOST!!! NASHLE
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: OUM4EA12
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Lisa18 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,zde jsem zkopíroval můj mail odeslaný na service@lisa18.cz....
24.11.2017 (dnes) SEPA převod INTERDATE S.A.
LU340030406434380000 8 305,99 CZK
Zpráva pro mě
dispozice SHA BIC ZB: GIBAATWGXXX 201711231130227288MULTI
Variabilní symbol
1711797104
Datum zaúčtování
24.11.2017
Zpráva pro příjemce
*CM: EUR Kurz: 24.794 Hodnota: 335.00 LU340030406434380000 INTERDATE S.A.
Konstantní symbol
0298
Referenční číslo transakce
CSI8549041616
Reference platby
201711231130227288MULTI
24.11.2017 (dnes) cena za SEPA převod 8201711797104 – 100,00 CZK
Doplňte popis transakce
Variabilní symbol
1711797104
Datum zaúčtování
24.11.2017
Konstantní symbol
0898
Referenční číslo transakce
CSP8549041934
ZA PRVÉ! NEROZUMÍM ČÁSTCE 335Eur!!!JAK JSTE K TÉTO ČÁSTCE PŘIŠLI???!!!POKUD TEDY JE HODNOTA EURA 24.794 VIZ VÝPIS NAHOŘE, KDYŽ DLUŽNÁ ČÁSTKA ČINILA 8715KČ, NEMŮŽE TATO ČÁSTKA BÝT PŘEVEDENA PŘECI NA 335EUR!!!....8715/24.794=351.496 !!! ZA DRUHÉ!NEHODLÁM PLATIT JAKÝCH-SI 100KČ ZA SEPA PŘEVOD!!!TO ZNAMENÁ,ŽE TUTO STOKORUNU NAVÝŠÍTE TAK,ABYCH NA TOM JÁ, NEBYL ŠKODNÝ!!!ZA TŘETÍ,DLUŽÍTE MI TEDY STÁLE 509KČ!!!TO ZNAMENÁ,ŽE TĚCHTO 509KČ, MI DORUČÍTE NA MŮJ ÚČET TAK,ABY TATO ČÁSTKA NEBYLA NIJAK PONÍŽENA!!! ZA ČTVRTÉ,DOPOSUD JSEM OD VÁS ZA TOTO SVINSTVO,PODVOD, NEDOSTAL JEDINOU ŘÁDKU, ŘÁDNÉ OMLUVY!!!A ZA PÁTÉ,MÁM ZDE SHROMÁŽDĚNY DŮKAZY VAŠEHO PODVODNÉHO A HULVÁTSKÉHO CHOVÁNÍ A STÁLE ZVAŽUJI,ZDA TYTO NEPŘEDÁM POLICII ČR.......SNAD ANI NECHCI OMLUVNÝ DOPIS,JSEM TAK ROZČÍLENÝ,ŽE JEDINÉ,CO BY SE REVANŠOVALO MÉMU ZTRACENÉMU ČASU,STRÁVENÉM PSANÍM DOPISŮ ADRESOVANÝCH LIDEM S INTELIGENCÍ BATOLETE A MÝM,UŽ TAK DOST POCUCHANÝM NERVŮM,FINANČNÍ ODŠKODNĚNÍ O KTERÉM NEBUDU SPEKULOVAT A NECHÁM TOTO ROZHODNUTÍ NA VÁS!!!!........NASHLE.
ID: OUM4EA12
Dobrý den.
Viz prosím emailová komunikaci, odeslaná ze strany Zákaznického centra k včerejšímu dni, t.j. 27.11.2017,
děkujeme Vám.
OK TAK ZNOVA...TADY VÝPIS- 1.12.2017 (2 dny) cena za SEPA převod 8201712813408 – 100,00 CZK
Doplňte popis transakce
Variabilní symbol
1712813408
Datum zaúčtování
1.12.2017 Konstantní symbol
0898
Referenční číslo transakce
CSP8549176747 .............ZDE OPĚT STRŽENO 100KČ!!!TO UŽ JE PO DRUHÉ,TAKŽE 200KČ!!!..ZDE VÝPIS CO JSTE POSLALI ZASE ZA NESMYSL!!!.................................1.12.2017 (2 dny) SEPA převod INTERDATE S.A.
LU340030406434380000 298,36 CZK
Zpráva pro mě
dispozice SHA BIC ZB: GIBAATWGXXX 201711301012486538MULTI
Variabilní symbol
1712813408
Datum zaúčtování
1.12.2017 Zpráva pro příjemce
*CM: EUR Kurz: 24.863 Hodnota: 12.00 LU340030406434380000 INTERDATE S.A. Konstantní symbol
0298
Referenční číslo transakce
CSI8549176216 Reference platby
201711301012486538MULTI .............ŽÁDÁM VÁS!!!PŘEČTĚTE SI POZORNĚ A TO NEJMÍŇ 10X,MŮJ KOMENTÁŘ ZE DNE 27.11.2017,KDE PO VÁS POŽADUJI VRÁCENÍ ZBYLÉ ČÁSTKY 509KČ A VY MI OPĚT POŠLETE NESMYSL V PODOBĚ 298KČ A BANKA MI STRHNE JEŠTĚ 100KČ????!!!!VY NEUMÍTE POČÍTAT DO PĚTI???!!!ZNOVA OPAKUJI,ŽE NEHODLÁM PLATIT POPLATKY ZA PŘEVOD MĚNY,TO NENÍ MŮJ PROBLÉM!!!K DNEŠNÍMU DNI MI DLUŽÍTE...509KČ-198KČ=311KČ+100KČ=411KČ...411KČ/24,863EUR=16,530EUR!!!........POŽADUJI FINANČNÍ ODŠKODNĚNÍ V TOMTO ZATÍM MIMOSOUDNÍM JEDNÁNÍ VE VÝŠI STEJNÉ,JAKOU JSTE CHTĚLI UHRADIT PO MNĚ V EXEKUČNÍM ŘÍZENÍ,KTERÉ MI PŘIŠLO DO MÉHO MAILU OD JAKÉSI VYMÁHACÍ SPOLEČNOSTI!!!..ZDE ZKOPÍRUJI ČÁST DOPISU OD ONÉ VYMÁHACÍ SPOLEČNOSTI S ČÁSTKOU.....
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.lisa18.cz
Interdate S.A. / www.lisa18.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-09-31185460-EROVIE-DN (citujte, prosím)
9.10.2017
Produkt: 12-měsíců VIP členství
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 9.10.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 5 976,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 596,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 6 572,00 CZK.
Převeďte prosím sumu ve výši 6 572,00 CZK nejpozději do 15.10.2017, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
.....V TOMTO ZATÍM MIMOSOUDNÍM JEDNÁNÍ,PO VÁS POŽADUJI ODŠKODNĚNÍ VE VÝŠI 6572KČ,KTEROU POVAŽUJI ZA SCELA ZANEDBATELNOU,K VAŠEMU PODVODNÉMU A TRESTNÉMU CHOVÁNÍ K MÉ OSOBĚ A POŠKOZENÍ MÉHO ZDRAVÍ!!!PLATEBNÍ INFORMACE JIŽ ZNÁTE,TAKŽE TUTO ČÁSTKU PŘEVEĎTE V CO MOŽNÁ NEJKRATŠÍM ČASOVÉM HORIZONTU!!! NASHLE.
ID: OUM4EA12
Dobrý den.
V zájmu požadovaného vyrozumění prosím kontaktujte Zákaznický servis Lisa18, který Vás o výše uvedeném převodu informoval,
děkujeme Vám.
Dokonale vymyšlený plán,v podobě lákavé seznamky,která funguje pouze jako nástroj,jak přijít bezůročně k penězům a zabezpečit si tak budoucnost!Jelikož jsem se také podílel na finanční půjčce z mé kapsy,chci úrok za 4-letou půjčku ve výši bezmála 9000KČ!!!V článku ze 3.12.2017 je uvedena adekvátní suma,kterou požaduji zaplatit!!!Platební info. máte k dispozici,učiňte tak do konce tohoto roku 2017!!..ps.již se o toto vaše zvláštní podnikání,zajímají lidé,kteří mají moc k tomu,aby zde byl nastolen jakýsi pořádek!!!!
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.