Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#18443Nedodání dokladů k vozidlu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Martin Široký

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.9.2017 jsme společně s přítelkyní zakoupili osobní vůz. Dle kupní smlouvy se společnost zavázala o dodání dokladů k vozidlo ve lhůtě 10 dnů. Do dnešního dne i přes veškeré urgence se společnost pouze vymlouvá a pokaždé sdělí něco jiného. Bez dokladů nemůžeme s přítelkyní vozidlo přihlásit a užívat. Prosím tedy o sdělení a doporučení postupu, který máme aplikovat dále, aby se celá situace pokud možno co nejrychleji dořešila. Děkuji Široký


Produkt

SPZ vozidla 5AY8169


Požadované řešení

dodání dokladů k vozidlo do konce tohoto týdne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 14:35, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 12:27, před 7 lety

Vážený pane Široký,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení a mám informaci, že doklady Vám byly dodány 13.10. Omlouvám se moc za prodlení a to, že jste museli čekat.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2017 13:10, před 7 lety


Martin Široký

Hodnocení: