Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#18444Navýšený tarif internetu v mobilu - FREE 200 MB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Jan Pešek

Znění stížnosti

K tarifu FREE 200 MB jsem si po dva měsíce připlatil navýšení internetových dat o 200 MB pokaždé za 99,-Kč+DPH. Zprávou SMS jsem v prvním měsíci dostal informaci,že mi z navýšených 200 MB dat zbylo několik MB dat a ta že mi budou převedena do dalšího měsíce, což se také stalo.Z minulého měsíce mi zbylo 134,8 MB, ale ta mi již převedena nebyla.Na prodejně O2 v Kolíně jsem se dozvěděl,že zbylá data, která jsem měl zaplacená částkou 99,-Kč+DPH mi převést nemohou, že na ně nemám nárok.
Dovoluji se tedy dotázat, jestli pracovnice v prodejně O2 podala správnou informaci a jestli je normální přijít o výše uváděnou zaplacenou částku, respektive o zbylá internetová data.
Za informaci předem děkuji


Požadované řešení

Seriózním řešením ze strany O2 Czech Republik a.s.by mělo být převádění zbylých internetových dat z minulého měsíce do měsíce následujícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 15:23, před 7 lety

Podle ceníku základních služeb (publikovaného na webové adrese https://www.o2.cz/file_conver/346330/Cenik_zakladnich_a_volitelnych_sluzeb_O2_Mobilni_hlasova_sluzba___pausal_15102017.pdf) je jednotka datového objemu (v MB či GB) stanovená pro jednotlivé tarify, podle které se zpoplatňuje čerpání dat. První jednotka (základní objem dat) je zahrnuta v ceně tarifu a její platnost je omezena na aktuální zúčtovací období. Každá další jednotka (obnovený objem dat) se zpoplatňuje samostatně na počátku svého čerpání, a není-li v aktuálním zúčtovacím období spotřebována, její zůstatek se převádí do bezprostředně následujícího zúčtovacího období (převedený objem dat).

Pokud tedy spotřebitel nevyužil během zúčtovacího období část obnoveného objemu dat, měla být tato část převedena do následujícího zúčtovacího období. Nestalo-li se tak, je vhodné uplatnit reklamaci. Uplatní-li spotřebitel reklamaci, společnost je povinna ji vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 15:54, před 7 lety

Dobrý den,

je to přesně tak, jak je uvedeno v našem ceníku, tedy i v předešlé odpovědi dTestu. Pokud si v jednom zúčtovacím období u paušálně placeného mobilního tarifu obnovíte objem dat, nevyčerpaná část z obnovených dat se vám převede do bezprostředně následujícího zúčtovacího období. Pokud v následujícím zúčtovacím období data nevyčerpáte, do dalšího období se vám již nepřevedou. Převedla by se vám opět nevyčerpaná obnovená data z tohoto období.
Můžeme to blíže prověřit, pokud nám přes o2guru.cz/guru pošlete vaše telefonní číslo. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2017 09:39, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:17, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.