Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
K tarifu FREE 200 MB jsem si po dva měsíce připlatil navýšení internetových dat o 200 MB pokaždé za 99,-Kč+DPH. Zprávou SMS jsem v prvním měsíci dostal informaci,že mi z navýšených 200 MB dat zbylo několik MB dat a ta že mi budou převedena do dalšího měsíce, což se také stalo.Z minulého měsíce mi zbylo 134,8 MB, ale ta mi již převedena nebyla.Na prodejně O2 v Kolíně jsem se dozvěděl,že zbylá data, která jsem měl zaplacená částkou 99,-Kč+DPH mi převést nemohou, že na ně nemám nárok.
Dovoluji se tedy dotázat, jestli pracovnice v prodejně O2 podala správnou informaci a jestli je normální přijít o výše uváděnou zaplacenou částku, respektive o zbylá internetová data.
Za informaci předem děkuji
Seriózním řešením ze strany O2 Czech Republik a.s.by mělo být převádění zbylých internetových dat z minulého měsíce do měsíce následujícího.
|
Tweet |
Podle ceníku základních služeb (publikovaného na webové adrese https://www.o2.cz/file_conver/346330/Cenik_zakladnich_a_volitelnych_sluzeb_O2_Mobilni_hlasova_sluzba___pausal_15102017.pdf) je jednotka datového objemu (v MB či GB) stanovená pro jednotlivé tarify, podle které se zpoplatňuje čerpání dat. První jednotka (základní objem dat) je zahrnuta v ceně tarifu a její platnost je omezena na aktuální zúčtovací období. Každá další jednotka (obnovený objem dat) se zpoplatňuje samostatně na počátku svého čerpání, a není-li v aktuálním zúčtovacím období spotřebována, její zůstatek se převádí do bezprostředně následujícího zúčtovacího období (převedený objem dat).
Pokud tedy spotřebitel nevyužil během zúčtovacího období část obnoveného objemu dat, měla být tato část převedena do následujícího zúčtovacího období. Nestalo-li se tak, je vhodné uplatnit reklamaci. Uplatní-li spotřebitel reklamaci, společnost je povinna ji vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
je to přesně tak, jak je uvedeno v našem ceníku, tedy i v předešlé odpovědi dTestu. Pokud si v jednom zúčtovacím období u paušálně placeného mobilního tarifu obnovíte objem dat, nevyčerpaná část z obnovených dat se vám převede do bezprostředně následujícího zúčtovacího období. Pokud v následujícím zúčtovacím období data nevyčerpáte, do dalšího období se vám již nepřevedou. Převedla by se vám opět nevyčerpaná obnovená data z tohoto období.
Můžeme to blíže prověřit, pokud nám přes o2guru.cz/guru pošlete vaše telefonní číslo. Díky.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.