Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Při vyúčtování za služby v měsíci září 2017 mi byly společnosti Vodafone Czech Republic a.s. účtovaný 4 platby za SMS ve prospěch telefonního čísla 90309099 v celkové částce 396,- Kč nepodléha DPH.
Telefonní číslo neznám a nikdy jsem žádné platby formou SMS ve prospěch tohoto čísla 90309099 nerealizoval.
Po telefonické urgenci přes operatora na lince *77 u Vodafone Czech Republic a.s. mi byla původně účtovaná částka 396,- Kc snížena o 50% na částku 198,- Kč.
Nedůvodné účtování částky 369,- Kč ve prospěch tel. číslo 90309099
Požadují nápravu a neúčtovaní žádné částky za služby SMS ve prospěch tel čísla 90309099, tj. ani zbylých 50% z původních 369,- Kč což činí 198,- Kč. Po úhradě teto částky jakožto souhrnné součástí celé faktury v rámci vyúčtovaní služeb za období měsíce září 2017, požaduji následně tuto částku vrátit, nebo ponížit další vyúčtování o tuto částku.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Plevko,
v tomto případě se jedná o službu jiné společnosti, nikoliv Vodafonu. Vodafone není provozovatelem Premium SMS, pokud tedy nesouhlasíte s naúčtovanou částkou, je třeba se obrátit přímo na daného poskytovatele služby. Tuto skutečnost uvádíme například v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/premium-sms/premium-sms-platby-tretim-stranam/.
Podle čísla 90309099 se jedná o společnost ComGate Payments, a.s. Kontakty pro uplatnění reklamace najdete na http://www.platmobilem.cz/databaze-cisel/vysledky-hledani?cislo=90309099.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.