Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18445Neopravněné učtování čtyř plateb ve prospěch třetí strany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Milan Plevka

Znění stížnosti

Při vyúčtování za služby v měsíci září 2017 mi byly společnosti Vodafone Czech Republic a.s. účtovaný 4 platby za SMS ve prospěch telefonního čísla 90309099 v celkové částce 396,- Kč nepodléha DPH.

Telefonní číslo neznám a nikdy jsem žádné platby formou SMS ve prospěch tohoto čísla 90309099 nerealizoval.
Po telefonické urgenci přes operatora na lince *77 u Vodafone Czech Republic a.s. mi byla původně účtovaná částka 396,- Kc snížena o 50% na částku 198,- Kč.


Produkt

Nedůvodné účtování částky 369,- Kč ve prospěch tel. číslo 90309099


Požadované řešení

Požadují nápravu a neúčtovaní žádné částky za služby SMS ve prospěch tel čísla 90309099, tj. ani zbylých 50% z původních 369,- Kč což činí 198,- Kč. Po úhradě teto částky jakožto souhrnné součástí celé faktury v rámci vyúčtovaní služeb za období měsíce září 2017, požaduji následně tuto částku vrátit, nebo ponížit další vyúčtování o tuto částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 15:27, před 7 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 14:56, před 7 lety

Dobrý den, pane Plevko,

v tomto případě se jedná o službu jiné společnosti, nikoliv Vodafonu. Vodafone není provozovatelem Premium SMS, pokud tedy nesouhlasíte s naúčtovanou částkou, je třeba se obrátit přímo na daného poskytovatele služby. Tuto skutečnost uvádíme například v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/premium-sms/premium-sms-platby-tretim-stranam/.

Podle čísla 90309099 se jedná o společnost ComGate Payments, a.s. Kontakty pro uplatnění reklamace najdete na http://www.platmobilem.cz/databaze-cisel/vysledky-hledani?cislo=90309099.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:03, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:18, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.