Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, opakovaně se mi přihodilo (3x během 14dnů), že malé balíčky z ciziny mi nebyly doručeny na adresu v rezdienčním domu, kde je trvalá (24hodin) recepce, ale byla mi pouze zanecháno písemné "Oznámení o příchodu listovní zásilky u které nebyl výjmečně vykonán pokus o dodání do místa určeného v adrese z důvodu:...." Důvod není uveden. Balíčky nebyly určeny do vlastních rukou, nejedná se o dobírky, ani není nějaký "zvláštní režim" pro jejich doručení. Prostě obyčejné drobné balíčky. Paní na poštovní přepážce mne odkázala na "depo(?)" tel. č. 954 397 334, s tím, že "pošta" nemá s doručováním nic společného. Uvedené telefonní číslo jen "vyzvání", žádná reakce. Telefonní číslo 271 72 1457, které je uvedené na "Oznámení", je trvale obsazené, není možné se dovolat. Žádný jiný kontakt na "Oznámení" uvedený není. Obyčejně s doručováním balíčků, ať malých či velkých v minulosti, nebyl na adresu nebyl žádný problém.
Opakované nedoručení zásilek
Doručit balíčky
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman