Společnost


ZÁJEZDOVÉ CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18454Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Jana Bártlová

Znění stížnosti

Dne 25.3.2017 zaplatil můj manžel cenu zájezdu(včetně DPH): 3 180 Kč na Bankovní účet: 5555544442/0800,Variabilní symbol: 2238161251. Za tyto peníze jsem obdržela dne 28.3.2017 vouchery na akci Bavorsko na 2 dny pro 2 osoby s ubytováním a snídaní v hotelu, termíny duben, červenec nebo srpen 2017 v hodnotě 3 180 Kč. Ještě týž den jsem tyto vouchery uplatnila a obdržela potvrzení o rezervaci č. 2430 na termín 5.-6.7.2017. Dne 5.6. 2017 jsem obdržela informaci, že jeden voucher ještě nebyl uplatněn a končí za měsíc jeho platnost. Ještě ten samý den jsem tedy voucher uplatnila a obdržela následujícího dne potvrzení o rezervaci č. 2535. dne 28.6.2017 jsem od společnosti obdržela informaci o zrušení zájezdu a jeho případném přeložení na termín 17.-18.8.2017. Ani v tento termínu se však zaplacený zájezd neuskutečnil a 11.8.2017 mi byl nabídnut další termín 16.-17.9.2017, který pak společnost posunula na 30.9-1.10.2017. Tento termín mi však již nevyhovoval, a tak jsem požádala o vrácení peněz na účet č. 00-0349002113/0800. Do dnešního dne jsem však peníze na účet neobdržela a společnost se mnou přestala komunikovat.


Produkt

Zájezd do Bavorska na dva dny s ubytováním.


Požadované řešení

Neprodlené vrácení peněz za neposkytnutou službu v souladu s E-mailem ze dne 11.8.2017.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 12:03, před 7 lety

Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelkou na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitelka zaplatila, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.

Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být e-mailová korespondence mezi spotřebitelkou a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitelka požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 12:13, před 7 lety

Společnost nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 11:57, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.