Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#18457Neuznaná reklamace tašky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Pavel Martinec

Znění stížnosti

Dne 2.9.2017 jsem raklamoval v prodejně CCC v Trutnově tašku Lasocki, z důvodu rozpárání ve švu. Dne 3.10.2017 mi bylo na prodejně oznámeno,že mi reklamace nebyla uznána z důvodu jejího opotřebení. Proti tomuto jsem se ohradil, že se jedná o rozpárání z důvodu špatného zpracování, což mi nezávisle potvrdila znalkyně z oboru textilu. Zatím čekám na další posouzení společností CCC.


Produkt

Pánská taška Lasocki Casual RM 0017


Požadované řešení

Prodejce by měl nabídnout výměnu za jiné zboží, v případě nedůvěry v daný výrobek vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 11:18, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2017 15:32, před 7 lety


Pavel Martinec

Hodnocení:

Komentář: Reklamace mi byla vyřízena kladně.