Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, moc rád bych chtěl zrušit členství i celý účet, ale bohužel to nejde. Zrušení účtu je podmíněno zrušením VIP členství. O zrušení VIP členství jsem požádal na podpoře daného webu na mailu zakaznickyservis@be2.cz, jak je ostatně uvedeno na stránkách. Nicméně mi přišla strojová odpověď, že VIP zruším ve svém profilu. Trošku jsme se zacyklili... stržení peněz z karty neřeším, je to moje chyba, kdy si nečtu podmínky, ale abych nemohl službu zrušit? To je v rozporu s obchodním zákoníkem.
Okamžité smazání VIP členství i celého profilu na dané stránce
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QDF7DA26
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 07.01.2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
V případě, že si přejete svůj profil (i přes aktivní VIP členství) vymazat, pouze nám prosím tuto skutečnost potvrďte.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: