Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18458Žádost o zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Jan Matějovský

Znění stížnosti

Dobrý den, moc rád bych chtěl zrušit členství i celý účet, ale bohužel to nejde. Zrušení účtu je podmíněno zrušením VIP členství. O zrušení VIP členství jsem požádal na podpoře daného webu na mailu zakaznickyservis@be2.cz, jak je ostatně uvedeno na stránkách. Nicméně mi přišla strojová odpověď, že VIP zruším ve svém profilu. Trošku jsme se zacyklili... stržení peněz z karty neřeším, je to moje chyba, kdy si nečtu podmínky, ale abych nemohl službu zrušit? To je v rozporu s obchodním zákoníkem.


Požadované řešení

Okamžité smazání VIP členství i celého profilu na dané stránce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 11:14, před 7 lety

Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2017 16:45, před 7 lety

ID: QDF7DA26


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 07.01.2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

V případě, že si přejete svůj profil (i přes aktivní VIP členství) vymazat, pouze nám prosím tuto skutečnost potvrďte.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:47, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.11.2017 09:01, před 7 lety


Jan Matějovský

Hodnocení: