Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Přecházela jsem v rámci akce Chci výhodnější tarif od Vodafone k ČEZ mobil. Dne 1.9. moí od Vodafone přišla SMS, že od následujícího pracovního (tedy nejspíše 4.1.) dne dojde k přenesení čísla. Ale už od 2.9. byla SIM karta neaktivní a nebylo možné se z ní nikam dovolat. Nyní přišlo vyúčtování od Vodafone na celý měsíc od 4.9. K přenesení čísla sice došlo až 4.9., ale už od 2.9. nebylo možné využívat služby Vodafone. Takže nechápu za co mám platit cenu za celý měsíc, když jsem v tom období nemohla volat ani minutu.
Telefonní číslo: 732312144, číslo vyúčtování: 511671410
Přeji si toto poslední vyúčtování stornovat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.