Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18459Neoprávněná fakturace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2017, před 7 lety

Jana Mayerová

Znění stížnosti

Přecházela jsem v rámci akce Chci výhodnější tarif od Vodafone k ČEZ mobil. Dne 1.9. moí od Vodafone přišla SMS, že od následujícího pracovního (tedy nejspíše 4.1.) dne dojde k přenesení čísla. Ale už od 2.9. byla SIM karta neaktivní a nebylo možné se z ní nikam dovolat. Nyní přišlo vyúčtování od Vodafone na celý měsíc od 4.9. K přenesení čísla sice došlo až 4.9., ale už od 2.9. nebylo možné využívat služby Vodafone. Takže nechápu za co mám platit cenu za celý měsíc, když jsem v tom období nemohla volat ani minutu.


Produkt

Telefonní číslo: 732312144, číslo vyúčtování: 511671410


Požadované řešení

Přeji si toto poslední vyúčtování stornovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 15:30, před 7 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 23:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.