Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Opakovaně,tentokrát 2x po sobě, jsou na mou adresu dodávány dopisy od Vaší společnosti,které pravděpodobně obsahují fakturu za Vaše služby-internet?
Adresátku,IVANU DOLEŹALOVOU,neznám,v naší vesnici nežije.
Už jednou jsem tuto záležitost oznámila Vašemu reklamačnímu oddělení na telefonním čísle 800020202 a nějakou dobu byl pokoj.Letos se jedná už o třetí dopis.
Zřejmě faktura za Vaše internetové služby.
Prověřit a nezasílat dopisy adresované Ivaně Doležalové na moji adresu!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den,
velice se omlouváme za chybné zasílání fakturací. Paní Doležalová měla v systému nastavenu chybnou adresu (zřídila si novou službu, proto opět začali fakturace chodit). Zákaznici jsme kontaktovali a sjednali nápravu. Následující fakturace již bude zaslána správně.
V budoucnu se na nás můžete eventuálně obrátit prostřednictvím http://www.o2guru.cz/guru/.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: