Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18468Upomínání platby po zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2017, před 7 lety

Monika Bílá

Znění stížnosti

Dobrý den,

v srpnu jsem si vytvořila účet na této seznamce. Zkušební členství stálo cca 150Kč a tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. Již nikdy takovou věc neudělám, jelikož je tato seznamka klamavá, neseriozní a vyděračská. Na jejich stránky jsem chodila zřídka, jelikož mi přišlo, že nikdo neodpovídá mým požadavkům a celý výběr je divný a profily fiktivní. Postupně jsem na seznamku úplně zapomněla. Po měsíci jsem však zjistila, že mi z účtu byla stržena částka 2247Kč, a že vůbec netuším co by to mohlo být. Okamžitě jsem tedy volala do banky, aby mi zablokovali kartu a podala jsem reklamaci na spornou transakci. Až posléze jsem po komunikaci s bankou zjistila, za co tato částka byla. Rozhořčeně jsem začala pátrat v mailech, zda mi nepřišlo nějaké upozornění, nebo cokoliv co by jen naznačovalo, že jsem si předplatila nějaké preminum členství, nebo že mi členství pokračuje a bude mi stržena nějaká částka. Ale nenašla jsem nic, dokonce jsem ani neobdržela email ohledně registrace na portále.
I přesto, že jsem žádné premium členství nechtěla a nepotvrzovala, jsem našla vzor výpovědi a tu poslala. Výpověď mi byla nakonec i potvrzena.
Posléze banka přiznala spornou transakci a peníze mi byly navráceny na účet. Tím jsem to považovala za vyřešené, ale začaly mi chodit maily s upomínkami o částku 2545Kč a teď nevím co dělat. Banka mi spornou transakci uznala, tak tedy nechápu, kde je teď problém..
Předem děkuji za pomoc.


Produkt

Seznamka Be2.


Požadované řešení

Definitivní zrušení profilu, ukončení veškerých závazků a upomínek bez nutnosti uhradit další poplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 10:43, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2017 11:16, před 7 lety

ID: UOARGE42


Přejeme Vám dobrý den, paní Bílá.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 11.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2017 11:34, před 7 lety


Monika Bílá

Dobrý den, dobře, za blbost se platí, myslím že jsem se poučila. Ale dne 12.9. jsem žádala o zrušení členství a smazání profilu, chtěla bych tedy zaplatit pouze poměrnou částku za členství. Nebudu přeci platit za něco co nevyužívám a již dva měsíce jsem vaši stránku ani neotevřela. Děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 14:20, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 16:47, před 7 lety

ID: UOARGE42


Dobrý den, paní Bílá.

V případě, že jste si již služeb VIP členství nepřála využívat, bylo hrazené členství potřebné včas a řádně vypovědět.

Váš případ byl již předán k řešení externí agentuře - v případě jakýchkoli dotazů tudíž prosím kontaktujte přímo společnost Intrum Justitia, a to reakcí na emailovou komunikaci, zaslanou z jejich strany.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2017 13:26, před 7 lety


Monika Bílá

Peníze jsem včera odeslala na Intrum Justitia spolu s emailem o potvrzení platby. Zatím mi od nich nikdo neodpověděl. Žádám tedy Vás o potvrzení, že k Vám již nemám žádné pohledávky a přeji si, abyste okamžitě zrušili můj učet a již o Vás nikdy nechci slyšet.

Díky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 14:42, před 7 lety

ID: UOARGE42


Dobrý den, paní Bílá.

Jakmile bude dlužný poplatek z naší strany přijatý, bude případ uzavřený a Váš profil bude na Vaši žádost vymazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 10:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 09:34, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.