Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v srpnu jsem si vytvořila účet na této seznamce. Zkušební členství stálo cca 150Kč a tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. Již nikdy takovou věc neudělám, jelikož je tato seznamka klamavá, neseriozní a vyděračská. Na jejich stránky jsem chodila zřídka, jelikož mi přišlo, že nikdo neodpovídá mým požadavkům a celý výběr je divný a profily fiktivní. Postupně jsem na seznamku úplně zapomněla. Po měsíci jsem však zjistila, že mi z účtu byla stržena částka 2247Kč, a že vůbec netuším co by to mohlo být. Okamžitě jsem tedy volala do banky, aby mi zablokovali kartu a podala jsem reklamaci na spornou transakci. Až posléze jsem po komunikaci s bankou zjistila, za co tato částka byla. Rozhořčeně jsem začala pátrat v mailech, zda mi nepřišlo nějaké upozornění, nebo cokoliv co by jen naznačovalo, že jsem si předplatila nějaké preminum členství, nebo že mi členství pokračuje a bude mi stržena nějaká částka. Ale nenašla jsem nic, dokonce jsem ani neobdržela email ohledně registrace na portále.
I přesto, že jsem žádné premium členství nechtěla a nepotvrzovala, jsem našla vzor výpovědi a tu poslala. Výpověď mi byla nakonec i potvrzena.
Posléze banka přiznala spornou transakci a peníze mi byly navráceny na účet. Tím jsem to považovala za vyřešené, ale začaly mi chodit maily s upomínkami o částku 2545Kč a teď nevím co dělat. Banka mi spornou transakci uznala, tak tedy nechápu, kde je teď problém..
Předem děkuji za pomoc.
Seznamka Be2.
Definitivní zrušení profilu, ukončení veškerých závazků a upomínek bez nutnosti uhradit další poplatek.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: UOARGE42
Přejeme Vám dobrý den, paní Bílá.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 11.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, dobře, za blbost se platí, myslím že jsem se poučila. Ale dne 12.9. jsem žádala o zrušení členství a smazání profilu, chtěla bych tedy zaplatit pouze poměrnou částku za členství. Nebudu přeci platit za něco co nevyužívám a již dva měsíce jsem vaši stránku ani neotevřela. Děkuji za odpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: UOARGE42
Dobrý den, paní Bílá.
V případě, že jste si již služeb VIP členství nepřála využívat, bylo hrazené členství potřebné včas a řádně vypovědět.
Váš případ byl již předán k řešení externí agentuře - v případě jakýchkoli dotazů tudíž prosím kontaktujte přímo společnost Intrum Justitia, a to reakcí na emailovou komunikaci, zaslanou z jejich strany.
Děkujeme Vám.
Peníze jsem včera odeslala na Intrum Justitia spolu s emailem o potvrzení platby. Zatím mi od nich nikdo neodpověděl. Žádám tedy Vás o potvrzení, že k Vám již nemám žádné pohledávky a přeji si, abyste okamžitě zrušili můj učet a již o Vás nikdy nechci slyšet.
Díky
ID: UOARGE42
Dobrý den, paní Bílá.
Jakmile bude dlužný poplatek z naší strany přijatý, bude případ uzavřený a Váš profil bude na Vaši žádost vymazaný.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.