Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, manzelovi jsem koupila 4. 11. 2011 telefon,fungoval dobre, ale 26. 8.2013 telefon prestal uplne fungovat, proto jsme ho vzali na prodejnu a reklamovali, po oprave chvilku telefon fungoval a 4. 10. 2013 uz byl opet na zarucni oprave.Dnes vcera 10. 1. 2014 telefon opet nefunguje,ale jelikoz nemam v zarucnim liste jak dlouho byl vlastne pokazde na reklamaci tak nevime zda je jeste v zaruce ci ne. Myslime si s manzelem, ze pokazde tam byl asi 14 dnu, pak by tedy narok na zaruku jiz nebyl, ale neposkytuje prodejce jeste nejakou dobu na reklamaci vymnenehi dilu, pokazde ti byla ta sama zavada(vymena cele zakladove desky)a nyni to bude to same protoze prestal uplne stejne jit jako v predeslych dvou pripadech.Kdyz jsem se u druhe reklamace prodejce ptala jak je to tedy mozne, tak mi tam v servisu dali sptane nastavene tzv. kurvitko.Jak se ma clovek branit, vzdyt takhle to preci nejde. Dekuji za odpoved s pozdravem Svehlova
sony ericsson xperia arc IMEI 358148042043393
Vymena zbozi
|
Tweet |
V případě, že došlo k výměně dílu, běží na tento vyměněný díl nová záruční doba 24 měsíců od převzetí věci dle § 627 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb.,občanského zákoníku.
Na takový díl reklamaci uplatnit lze, na zbývající části telefonu již ne. V případě, že by došlo k odstoupení od kupní smlouvy pro opakování vady dle § 622 obdt. 2 občanského zákoníku, odstupuje se od celé smlouvy, tedy i od částí telefonu, které již nejsou v záruce.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.