Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1847Reklamace mobilniho telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2014, před 11 lety

Katerina Svehlova

Znění stížnosti

Dobry den, manzelovi jsem koupila 4. 11. 2011 telefon,fungoval dobre, ale 26. 8.2013 telefon prestal uplne fungovat, proto jsme ho vzali na prodejnu a reklamovali, po oprave chvilku telefon fungoval a 4. 10. 2013 uz byl opet na zarucni oprave.Dnes vcera 10. 1. 2014 telefon opet nefunguje,ale jelikoz nemam v zarucnim liste jak dlouho byl vlastne pokazde na reklamaci tak nevime zda je jeste v zaruce ci ne. Myslime si s manzelem, ze pokazde tam byl asi 14 dnu, pak by tedy narok na zaruku jiz nebyl, ale neposkytuje prodejce jeste nejakou dobu na reklamaci vymnenehi dilu, pokazde ti byla ta sama zavada(vymena cele zakladove desky)a nyni to bude to same protoze prestal uplne stejne jit jako v predeslych dvou pripadech.Kdyz jsem se u druhe reklamace prodejce ptala jak je to tedy mozne, tak mi tam v servisu dali sptane nastavene tzv. kurvitko.Jak se ma clovek branit, vzdyt takhle to preci nejde. Dekuji za odpoved s pozdravem Svehlova


Produkt

sony ericsson xperia arc IMEI 358148042043393


Požadované řešení

Vymena zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 11:01, před 11 lety

V případě, že došlo k výměně dílu, běží na tento vyměněný díl nová záruční doba 24 měsíců od převzetí věci dle § 627 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb.,občanského zákoníku.
Na takový díl reklamaci uplatnit lze, na zbývající části telefonu již ne. V případě, že by došlo k odstoupení od kupní smlouvy pro opakování vady dle § 622 obdt. 2 občanského zákoníku, odstupuje se od celé smlouvy, tedy i od částí telefonu, které již nejsou v záruce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 10:36, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.