Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V pondělí 9. října jsme objednali přes eshop zboží. Během pár minut přišlo potvrzení objednávky do emailu.
Dnes se kouknu do přehledu objednávek na stránkách eshopuz a půlka objednávky je stornovaná.
MERADISO® Dětská ložní souprava, 2dílná (zajíc) - STORNOVÁNO 12.10.2017
Dodat celou objednávku
|
Tweet |
Podle ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku platí při závazné objednávce zboží výhrada vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Při vyčerpání zásob má spotřebitel právo na vrácení peněz.
Dobrý den, pane Hyrský,
je nám líto, že jste neobdržel veškeré položky, které jste objednal. Naše nabídka v e-shopu platí do určitého data, nebo vyčerpání zásob. Někdy se tak může stát, že dojde k rychlému vyprodání. Nemusíte se však bát, že byste o své peníze přišel. Ty Vám (pokud se tak již nestalo) budou vráceny zpět na účet.
Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Komolit jméno, stejně jako přijít o zákazníka Vám jde skvěle. Jen tak dál.
Za chybu se samozřejmě omlouváme, pane Hyský. Věříme, že si k nám v budoucnu zase najdete cestu.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Kdo chce kam, pomozme mu tam. LIDL už nikdy.