Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18472Stornované položky v potvrzené objednávce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2017, před 7 lety

Stanislav Hyský

Znění stížnosti

V pondělí 9. října jsme objednali přes eshop zboží. Během pár minut přišlo potvrzení objednávky do emailu.
Dnes se kouknu do přehledu objednávek na stránkách eshopuz a půlka objednávky je stornovaná.


Produkt

MERADISO® Dětská ložní souprava, 2dílná (zajíc) - STORNOVÁNO 12.10.2017


Požadované řešení

Dodat celou objednávku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 12:21, před 7 lety

Podle ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku platí při závazné objednávce zboží výhrada vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Při vyčerpání zásob má spotřebitel právo na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 16:24, před 7 lety

Dobrý den, pane Hyrský,

je nám líto, že jste neobdržel veškeré položky, které jste objednal. Naše nabídka v e-shopu platí do určitého data, nebo vyčerpání zásob. Někdy se tak může stát, že dojde k rychlému vyprodání. Nemusíte se však bát, že byste o své peníze přišel. Ty Vám (pokud se tak již nestalo) budou vráceny zpět na účet.

Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2017 16:32, před 7 lety


Stanislav Hyský

Komolit jméno, stejně jako přijít o zákazníka Vám jde skvěle. Jen tak dál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 16:45, před 7 lety

Za chybu se samozřejmě omlouváme, pane Hyský. Věříme, že si k nám v budoucnu zase najdete cestu.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2017 19:52, před 7 lety


Stanislav Hyský

Hodnocení:

Komentář: Kdo chce kam, pomozme mu tam. LIDL už nikdy.