Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18476Nedodržení zákonem dané lhůty 14 dní pro vrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2017, před 7 lety

Stanislav Hyský

Znění stížnosti

Dobrý den, v Lidl-shopu jsem objednala zboží, které mi bylo doručeno
25.9.2017 a jeho část jsem vracela 26.9.2017. Společnost Lidl mi poslala
email, že zboží zpět obdrželi 27.9.2017 a od té chvíle běžela lhůta 14 dní
pro vrácení platby, která dnes končí. Peníze na účtě nemám a Lidl
nekomunikuje. Ve zpětné zásilce jsem jim poslala číslo účtu pro vrácení
platby a pak mě o to ještě žádali emailem 5.10. a znovu 8.10.2017, což
mi přišlo zvláštní. Po druhém emailu se snažím Lidl kontaktovat od
9.10. několikrát denně přes infolinku, ale nelze se tam dovolat. Nakonec
odpověděli přes Facebook, že musím počkat, neboť toho mají moc.
Jedná se o částku 798 Kč. Zřejmě je vůbec nezajímá, že zákony platí pro
všechny a snahu o řešení jsem z jejich strany nezaznamenala. Žádám neprodleně o vrácení peněz a kompenzaci ve výši 5% z dlužné částky za každý den po splatnosti navíc, případně, jsem ochotna akceptovat i jiný způsob kompenzace. Děkuji.


Produkt

Vrácené zboží: LIVERGY® Pánská prošívaná bunda Velikost:54, Barva:tmavě modrá Číslo výrobku: 100223658004 za 499 Kč + LUPILU® Dívčí obuv Velikost:29, Barva:světle hnědá Číslo výrobku: 100223496011 za 299 Kč


Požadované řešení

Žádám neprodleně vrácení peněz a kompenzaci za každý den po splatnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 09:15, před 7 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal.

Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 16:57, před 7 lety

Dobrý den, pane Hyský,

podle našich informací tuto stížnost již naši kolegové řešili přímo se zákaznicí, o jejíž objednávku se jednalo.

Přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:04, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:19, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.