Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#18477Už nevím, jak Vám to mám říci česky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2017, před 7 lety

Vladimír Šprengr

Znění stížnosti

Před časem jsem s Vámi zrušil veškerý kontakt s tím, že jsem Vám psal, abyste mi nezasílali žádné písemnosti s oznámením nějakých slev na mince atpod. Nechci tyto věci dostávat. Jak jsem Vám již psal v poslednímm dopise, pokud mi zase něco pošlete / protože já jsem si nic neobjednalm /,. tak Vám to již posílat zpět nebudu a okamžitě se obrátím na Českou obchodní inspekci.
Takže, abych to shrnul : již nic neposílat, letáky, vzorky mincím a s nimi složenky na zaplacení něčeho, co nechci.


Produkt

Zasílání nevyžádaných - neobjednaných mincí


Požadované řešení

Nic neposílat!!! Pokud pošlete, nebude zásilka již vrácena, tak jako již 2x, popřípadě bude vrácena na Vaše náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 09:19, před 7 lety

Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušení, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 12:41, před 7 lety

Vážený pane Šprengr,

Vaše informace byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:05, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:20, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.