Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před časem jsem s Vámi zrušil veškerý kontakt s tím, že jsem Vám psal, abyste mi nezasílali žádné písemnosti s oznámením nějakých slev na mince atpod. Nechci tyto věci dostávat. Jak jsem Vám již psal v poslednímm dopise, pokud mi zase něco pošlete / protože já jsem si nic neobjednalm /,. tak Vám to již posílat zpět nebudu a okamžitě se obrátím na Českou obchodní inspekci.
Takže, abych to shrnul : již nic neposílat, letáky, vzorky mincím a s nimi složenky na zaplacení něčeho, co nechci.
Zasílání nevyžádaných - neobjednaných mincí
Nic neposílat!!! Pokud pošlete, nebude zásilka již vrácena, tak jako již 2x, popřípadě bude vrácena na Vaše náklady.
|
Tweet |
Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušení, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážený pane Šprengr,
Vaše informace byla registrována.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.