Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1849Nespokojenost vyřešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2014, před 11 lety

Alena Topičová

Znění stížnosti

Reklamace bot byla uznána, ale nebyly vráceny peníze,vnucena karta s nabitou částkou do téhož obchodu.Výměna za tu samou obuv nebyla možná,obuv stejná nebyla k dispozici.Boty byly zakoupeny v prodejně v Hradci Králové


Produkt

Conv-5551645802095 za 1690,-kc


Požadované řešení

Dne 10.1.2014 byla reklamace na prodejně v Hradci Králové uznána.Chtěla jsem bud výměnu za tu samou obuv nebo vrátit peníze a místo toho mi byla vnucena karta do toho obchodu a na ní částka za boty.Bylo mi tvrzeno, že jiná možnost než si vybrat nějaké jiné zboží není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 11:13, před 11 lety

V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neodstranitelné vady, má kupující nárok na vrácení peněz stejnou formou jakou bylo placeno, tedy i na vrácení peněz v hotovosti nebo na účet. Prodejce není oprávněn zákazníka zavazovat dalším nákupem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 18:01, před 10 lety

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.