Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace bot byla uznána, ale nebyly vráceny peníze,vnucena karta s nabitou částkou do téhož obchodu.Výměna za tu samou obuv nebyla možná,obuv stejná nebyla k dispozici.Boty byly zakoupeny v prodejně v Hradci Králové
Conv-5551645802095 za 1690,-kc
Dne 10.1.2014 byla reklamace na prodejně v Hradci Králové uznána.Chtěla jsem bud výměnu za tu samou obuv nebo vrátit peníze a místo toho mi byla vnucena karta do toho obchodu a na ní částka za boty.Bylo mi tvrzeno, že jiná možnost než si vybrat nějaké jiné zboží není.
|
Tweet |
V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neodstranitelné vady, má kupující nárok na vrácení peněz stejnou formou jakou bylo placeno, tedy i na vrácení peněz v hotovosti nebo na účet. Prodejce není oprávněn zákazníka zavazovat dalším nákupem.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.