Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Chci se zeptat jak mohu pokračovat v reklamaci pily a nebo jasné mám možností. Byl konec léta a já připravoval dřevo na zimu. Půjčil jsem si pilu od otce a krátil dřevo na požadovanou délku. Když v tom pila nechtěla fungovat a jako by zásilka výkon a vyplynula se. Půlku jsem teda vzal a rozebral. Zjistil jsem že na odstředivé spojce bych mohl smažit vajíčka. Takze jsem půlku nechal rozebranou do druhého dne. Následující den jsem ji složil vyměnil jsem lištu i řetěz. Po uřezání jednoho špalku se mi zdálo že teplota pily je opět vysoká. Následovalo znova rozebrani pily a hledání závady. Olejové čerpadlo hnalo olej na lištu a tím i na řetěz. Kontrolka odstředivé spojky. A měla by se točit volně ale kladla moc velký odpor. Poté jsem ji odvezl do servisu ve Frýdku místku. Tam samozřejmě nebyl problém. Zeptal jsem se jestli pilu mám vyčistit a nebo ji tam mohu nechat takto. Bylo mi řečeno že není problém a že pilu mohu nechat v servisu tak jak je. Po cca 10 dnech se ozvali a že pilu opraví ale bude to stát cca 5000. Nová vyjde asi na 7500. S čímž jsem nesouhlasil. Jel jsem na pobočku a tam mi byla řečena ta částka. A že je vše špinavé a že se to musí vyměnit. Na což jsem řekl servismanovi že nesouhlasím s takovou částkou a proč to nebylo opraveno v prodloužené záruce. Pila je 3 roky stará. Ale mountfild poskytuje prodlouženou záruku 7 let. Bylo mi servismanem odpovězeno že jsem řezal se zataženo brzdou. S čímž jsem nesouhlasil. Protože jsem sám brzdu zkoušel jestli funguje jak má. Takže pilu prý nechali poslat na centralu na hlavní servis na posouzení. Je to již dva měsíce a pilu stále nemám a odpověď na mou reklamaci reklamace taky ne. Jak se dá dále postupovat? Jo v servisu jsem již byl a bylo mi slíbeno že se mi ozvou ještě ten den a nebo v pondělí. Je to zase tyden a nic. A perlička na závěr. Mám pilu vyrobenou v roce 1993. Na této pile nemuselo být nic měněno a stále jede. Dokonce jsem ji už dva roky necistil a tuto sezónu dokázala nařezat 10m3 dřeva. A bez problémů.
Benzínová motorová pila Oleo-Mac OM 952
Rada jak postupovat s reklamaci. Případně jestli je možnost chtít vrátit peníze a nebo nový výrobek. Dva měsíce čekat na vyřízení reklamace. To je i na mě moc dlouho. I kdyz pilu již nepotrebuji.
|
Tweet |
Pokud byla sjednána smluvní záruka, která je nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění a vyřizování smluvní záruky byly sjednány. Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány (tuto skutečnost je nutné si ověřit), vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě by měl prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by mohl v takovém případě odstoupit od smlouvy.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.