Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 11.10.2017 mi měla být doručena zásilka zaplacená předem na adresu bydliště ve večerních hodinách (17 -21 hod). Ráno mi přišla SMS, že mi bude balík doručen mezi 12 až 14 hodinou. Volám řidiči, že to bude omyl, že jsem si zvolila večerní doručení, protože v tuto dobu není nikdo doma. Ten mi odpověděl, že večer nerozváží, protože nemá moc balíků. Nechápu tedy, proc tuto službu vůbec nabízíte. Hodil mi balík na ParcelShop, kde si jej můžu vyzvednout pouze mezi 9:00 až 16:30, což teda bývám v práci. Na zboží jsem spěchala a teď mi někde visí. Toto jednání se mi nelíbí. Panu řidiči jsem slíbila, že si budu stěžovat, což taky činím. Řidič PPl pan Horsak, 792 307 907.
PPl už nikdy více!
S pozdravem
Hana Masláková
Nenabízet službu večerní rozvoz, když večer nerozvažíte!!!!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.