Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#18498Nepořádek v cenách a chování zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 7 lety

Andrea Suchá

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byla nakoupit v Kauflandu ve Varnsdorfu. Šla jsem k samoobslužné pokladně a hned při prvním markování problém. Sýr Horal měl jinou cenu než byla na etiketě. Požádala jsem tedy aby to dali do pořádku, že mám nárok na cenu co je psána. Mezi tím jsem si namarkovala zbytek nákupu. Potom mě nechali stát a čekat na jeden sýr čtvrt hodiny. Chodili kolem mě. Nikdo si mě nevšímal a já si připadala, jak kdybych tu chybu zavinila sama. Podotýkám, že po celém obchodě byly díky paletám neprůchodné uličky a u palet ani nikdo nebyl, aby vybaloval. Můj nákup dopadl tak, že i po čtvrt hodině nic nebylo vyřešeno a nikdo mě ani nebyl schopný informovat, jak dlouhou mě tam ještě nechají čekat, tak jsem nákup nechala být a šla jsem si nakoupit jinam. Hezký den. Andrea Suchá


Produkt

Sýr Horal psána cena 34,90. Cena na pokladně 69,90.


Požadované řešení

Ráda bych aby se "prodavačky" poučily o chování k zákazníkovi a naučily se řešit problém rychleji. Komunikace by také neuškodila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2017 09:58, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2017 14:54, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2017 12:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 17:07, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.