Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#18499Vypořádíní výpovědi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 7 lety

Filip Šturm

Znění stížnosti

Dobrý den,

podával jsem výpověď mojí smlouvy pevného internetu na doma z důvodu změny adresy bydliště, kde Vaše společnost neměla signál. Smlouvu jsem ukončoval před ukončením závazku. Pracovnice pobočky semnou tedy sepsala ukončení s tím, že mě příjde vyúčtování za zbylé měsíce, vše mě mělo přijít tstejnou cestou jakou jako vždy. Podepsiovali jsem při založení smlouvy dodatek o elektronické komunikaci. Po nějaké době mě kontaktovala vymahačská společnost t-mobilu, s tím, že jsme nezaplatil penále, což jsme odmítl a po nějaké době mě přišel dopis na trvalou adresu s skutečností že dlužím něco přes 2500Kč. Načež jsem telefonoval do Vaší společnosti a tam mě bylo řečeno, že měl byl zaslán dopis na ADRESU BÝVALÉHO POBYTU, ze které jsem sse odstěhoval a to byl důvod výpovědi dopis s vyčíslením. Tudíž jsem se paní ptal proč tomu tak je, když jsme celou tu dobu komunikovali pomocí emailu a ona mě řekla, že se stala chyba. Tento postup mě dosti rozčaroval, jelikož jsme měl platiti něco kolem 500Kč a né 5ti násobek. Žádám o vyjádření.


Produkt

Pevný internet na doma (bezdrátový router)


Požadované řešení

vysvětlení, proč se takto stalo a proč jsem musel platit vymahačské firmě poplatek, když mě společnost t-mobile kontaktovala/nekontaktovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 11:25, před 7 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.