Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
podával jsem výpověď mojí smlouvy pevného internetu na doma z důvodu změny adresy bydliště, kde Vaše společnost neměla signál. Smlouvu jsem ukončoval před ukončením závazku. Pracovnice pobočky semnou tedy sepsala ukončení s tím, že mě příjde vyúčtování za zbylé měsíce, vše mě mělo přijít tstejnou cestou jakou jako vždy. Podepsiovali jsem při založení smlouvy dodatek o elektronické komunikaci. Po nějaké době mě kontaktovala vymahačská společnost t-mobilu, s tím, že jsme nezaplatil penále, což jsme odmítl a po nějaké době mě přišel dopis na trvalou adresu s skutečností že dlužím něco přes 2500Kč. Načež jsem telefonoval do Vaší společnosti a tam mě bylo řečeno, že měl byl zaslán dopis na ADRESU BÝVALÉHO POBYTU, ze které jsem sse odstěhoval a to byl důvod výpovědi dopis s vyčíslením. Tudíž jsem se paní ptal proč tomu tak je, když jsme celou tu dobu komunikovali pomocí emailu a ona mě řekla, že se stala chyba. Tento postup mě dosti rozčaroval, jelikož jsme měl platiti něco kolem 500Kč a né 5ti násobek. Žádám o vyjádření.
Pevný internet na doma (bezdrátový router)
vysvětlení, proč se takto stalo a proč jsem musel platit vymahačské firmě poplatek, když mě společnost t-mobile kontaktovala/nekontaktovala.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.