Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
při vyúčtování za měsíc záři 2017 jsem neobdržela složenku k zaplacení, vyplnila jsem tedy poštovní poukázku C na poště a odeslala na adresu T-Mobile ČR a.s, Tomíčková 2144/1, 148 00 Praha 4, ale nezadala jsem č. účtu a VS, odesláno bylo 5.10.2017, podací číslo 01007, částka 1756,- Kč, pošta 131095, další údaje ze složenky 394294-117-541-20-63, následně jsem byla SMS upozorněna o nezaplacení této částky, obratem jsem vás kontaktovala dne 6.10.2017 kolem 16.30 hod. a celou věc oznámila, byla jsem ujištěna, že platba se dohledá a k mému účtu přiřadí, ale opakovaně jsem opět dostala SMS o neuhrazené platbě a včera dne 11.10.2017 jsem obdržela poštou 1. upomínku s upozorněním na poplatek za další upomínku ve výši 130,- Kč a zároveň SMS, kde se uvádí, že bych mohla být postižena smluvní pokutou ve výši 1150,- Kč. PROČ MĚ OPAKOVANÉ UPOZORŇUJETE NA POKUTY, NELÍBÍ SE MI TO, URÁŽÍ MĚ TO, Z MÉ STRANY SE VĚSC SNAŽÍM ŘEŠIT. Z vaší strany jsem byla 2x ujištěna, že dávka se dohledá a přiřadí, MÁTE O TOM TELEFONICKÝ ZÁZNAM, PROSÍM O URGENTNÍ VYŘEŠENÍ TÉTO SITUACE A NÉ STÁLÉ ZASÍLÁNÍ UPOZORNĚNÍ NA POKUTY, VYNALOŽTE SVOJI AKTIVITU NA HLEDÁNÍ PLATBY. děkuji s pozdravem Řeháková
hledání platby
PROSÍM O URGENTNÍ VYŘEŠENÍ TÉTO SITUACE A NÉ STÁLÉ ZASÍLÁNÍ UPOZORNĚNÍ NA POKUTY, VYNALOŽTE SVOJI AKTIVITU NA HLEDÁNÍ PLATBY
|
Tweet |
Neuvedení variabilního symbolu či jeho nesprávné zadání může skutečně způsobit nesprávné přiřazení platby a zákazník pak může obdržet upomínku, i když má fakturu zaplacenou. V takovém případě je zapotřebí neprodleně kontaktovat přímo příjemce platby, zda i bez tohoto údaje dokáže platbu správně přiřadit.
Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k vaší osobě už není jednoduché. Aby vám nehrozilo prodlení se zaplacením, musíte dát příjemci na vědomí, že se chyba stala a uvést oba variabilní symboly, chybný a ten správný.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.