Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#18504Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 7 lety

Jan Hnízdil

Znění stížnosti

Alza na kanálu Youtube pod názvem AlzaTtech 499 odkaz https://youtu.be/EtujolgEjyc přes opakované telefonické a mailové upozornění lže o produktu Nokia 3310.Konkrétně se ve videu tvrdí,že tento přístroj podporuje připojení WiFi, což není pravda.Evidentí lhaní o vlastnostech produtu...


Požadované řešení

Odstranění či úprava videa a zdržení se těchto nekalých obchodních praktik.O této desinformaci byli mnou již cca před měsícem několikráte informováni, ale pro nápravu stavu neudělali nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 11:30, před 7 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 23:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.