Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22.10.2013 jsem v e-shopu Tchibo provedla objednávku na 2 ks zboží. Ačkoliv jsem u nich takto nakupovala poprvé, tak
vzhledem ke všeobecné známosti této firmy(jejich reklamy v médiích, obchody ve velkých nákupních centrech apod) jsem se neobávala podvodu a zvolila jsem platbu předem na jejich účet. Info k platbě mi přišlo až 23.10.. Platbu jsem provedla ten samý den. Balíček mi byl doručen 31.10. a zde začínají mé potíže. Ze 2 ks objednaného a zaplaceného zboží mi byl doručen pouze 1 ks. Aniž by mne na to dopředu kdokoli upozornil nebo se omluvil. Pouze na faktuře bylo suché oznámení, že druhý výrobek je již vyprodán. Neobdržela jsem ani žádný návrh na řešení této situace. Sama jsem je tedy kontaktovala, že chci přeplatek 319,- Kč vrátit na můj účet. 4.11. mi odpověděli, že ano a že mám vzít na vědomí, že zpětný převod peněz může nějakou dobu trvat... Od té doby jsem je ještě 2x důrazně písemně žádala, ať mi platbu vrátí, 1x telefonicky. Domohla jsem se pouze toho, že mi jako "omluvu" poslali balíček kávy. Ovšem 319,- Kč za nedodané zboží stále zadržují. Neustále se vymlovají na přechod na nový interní systém, slečna na info lince mi zase tvrdila, že požadavek na
vyřízení platby je někde v Německu...
Můžete mi prosím poradit, jak bych měla dále postupovat a jaké mám zde práva ? 319,- Kč sice není mnoho, ale nic to nemění na tom, že mé peníze zadržují neoprávněně. Nehledě na naprosto amatérské vedení e-shopu, které je v hrubém nesouladu s tím, jak se snaží na trhu prezentovat.
nedodané běžecké termokalhoty, velikost M, obj.č. 43354
Žádám od firmy okamžité vrácení přeplatku 319 Kč za nedodané zboží, který v tuto chvíli již zadržují více než 2 měsíce. Kontaktovala jsem je již 4x.
|
Tweet |
V případě, že není zboží dodáno dle smlouvy, kupující může prodejce vyzvat k jeho doplnění. Pokud není ani po výzvě prodejcem plněno, má dle § 517 občanského zákoníku kupující právo od smlouvy odstoupit. Prodejce je následně povinný v přiměřené lhůtě uhrazené finanční prostředky vrátit.
Dobrý den, zákaznici byly peníze zaslané zpět 17. 1. 2014 a máme potvrzeno, že je obdržela. Touto cestou se ještě jednou velmi omlouváme za zdržení, které rozhodně není u naší společnosti standardem. Jednalo o systémovou IT chybu a vzhledem k následné nutnosti ruční kontroly desetitisíců zákaznických účtů se vracení peněz v podzimních měsících roku 2013 zdrželo. Problém byl již odstraněn a do budoucna by se neměl opakovat. Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem, Eva Kotýnková, PR manažer
V případě, že byla stížnost již vyřešena, může spotřebitel řešení stížnosti ukončit.
Hodnocení:
Komentář: Ano, po celkově 4 urgencích a upozornění, že situaci řeším s Vámi a se Sdružením na ochranu spotřebitele, mi peníze po 3 měsících vrátili. Snad to samo o sobě pomohlo. Tím ovšem stejně dosáhli toho, že u této společnosti už nikdy neutratím ani korunu. Pouze zákazník určuje, zda si firma zaslouží zůstat na trhu. A má zkušenost je taková, že Tchibo si to nezaslouží.
Dtestu tímto moc děkuji, možná už jen zmínka o tom, že jsem Vás kontaktovala, vyvolává ve společnostech respekt. Zřejmě poté, co jste se Tchibu ozvali, mě hned kontaktovala pí. Kotýnková a zajímala se o celou situaci. Poté zde vyšla reakce jejich společnosti.
Ještě jednou děkuji za podporu a přeji hodně štěstí všem napáleným zákazníkům.